Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Alltså jag tänker att det måste vara många många fler som är smittade än de officiella siffrorna som finns. Man kan ju omöjligen testa alla...

Alltså jag tänker att det måste vara många många fler som är smittade än de officiella siffrorna som finns. Man kan ju omöjligen testa alla...

Självklart är det så! Det kan faktiskt vara så många som 100 tusen som faktiskt är smittade :(

Vad menar du med sista meningen?
Beklagar att din kille är smittad... Hur sjuk är han?! :(
Att jag inte trodde att jag eller någon i min närhet skulle drabbas.
Han mår bättre men blir kraftigt andningspåverkad vid ansträngning. Han är rökare och de är ju i riskgruppen.

Nej nu testar man väl bara dom man tror behöver inneliggande vård?

Att jag inte trodde att jag eller någon i min närhet skulle drabbas.
Han mår bättre men blir kraftigt andningspåverkad vid ansträngning. Han är rökare och de är ju i riskgruppen.

Gyllene läge att sluta röka nu antar jag

Landsfadern ska hålla tal ikväll. 5 minuter. Med tanke på hans historik i Agenda med "Vi såg det inte komma" vågade han inte ställa upp på en intervju och gick istället med på ett förinspelat tal. Den jävla mannen är så inkompetent att man skäms. Vilken usel ledare, vilken usel politiker.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp