Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ja det är de man gör.
Bara att släppa detta tycker jag med.
Annars blir det väl rensning av tråden snart.
Syrran, en vuxen och ansvarsfull människa skulle göra detta, håller med. Med när han tvunget svarade nedlåtande och hotfull på nästan alla mina kommenterar, var detta okej. Men nu när han fåt tillbaka, är det inte alls ok längre?

Syrran, en vuxen och ansvarsfull människa skulle göra detta, håller med. Med när han tvunget svarade nedlåtande och hotfull på nästan alla mina kommenterar, var detta okej. Men nu när han fåt tillbaka, är det inte alls ok längre?
Skicka din länksamling till mig och släpp diskussionen här nu.

Förstår precis hur du känner.
Men 2Pack skulle väl svara dig snart :tummen:

Släpper dina onödiga kommenterar i tråden då menar du? Tex upprepade kommentarer om Marginalen jobbar kl7 på en lördag eller inte.... när du MYCKET väl vet att de menar att de tittar på detta nu som i nuläget och inte nu som NU

Släpper dina onödiga kommenterar i tråden då menar du? Tex upprepade kommentarer om Marginalen jobbar kl7 på en lördag eller inte.... när du MYCKET väl vet att de menar att de tittar på detta nu som i nuläget och inte nu som NU

Ok

Har nog en i grannskapet som möjligen är smittad med corona. Var ut med lite sopor för en stund sedan och en ambulans stod utanför en port och personalen höll på att dra på sig skyddskläder som bäst när jag gick förbi.

Delar upp kanske? Skicka hälften till dig och andra hälften på forumet så andra också ser samband och liknelse på dina taskiga och lite hånfulla komfntarer Lasse?
Strunt i det, vi har alla här sett den ironiska sidan av.@Lasseman men även den hjälpsamma.
Släpp det.

Har nog en i grannskapet som möjligen är smittad med corona. Var ut med lite sopor för en stund sedan och en ambulans stod utanför en port och personalen höll på att dra på sig skyddskläder som bäst när jag gick förbi.
Min kille är smittad. Att det inte drabbar mig har jag släppt nu när jag förstått att det inte är så.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp