Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag har inte riktigt förstått varför bränslepriserna rasat markant, är det kopplat till corona eller något annat? Tanka för 13-14 kr har varit trevligt dock

Kika på hur oljepriset har utvecklats den senaste tiden. En kombination av minskad efterfrågan och att oljeländerna inte kunde komma överens om minskad produktion (som de brukar göra).

Det är precis så det är! Hoppas Lars läser noga genom din kommentar här och kanske ändrar sin taskiga ställning. Man kan ju alltid hoppas
När det gäller Lasseman vet man aldrig ;)
Ta det lugnt o ha en bra dag :)

Delar upp kanske? Skicka hälften till dig och andra hälften på forumet så andra också ser samband och liknelse på dina taskiga och lite hånfulla komfntarer Lasse?
Bättre du tillför nåt vettigt här än leta fel på andra.

Bättre du tillför nåt vettigt här än leta fel på andra.
Kanske lite barnsligt men mu var det självaste Moderatorn här som ville till varje pris tvinga fram detta. Då får han tåla lite tycker jag. Väldigt onödiga och oseriösa kommentarer. Lasse kanske tillför en del när det gäller KF frågor mm men någon kanske borde säga ifrån när en moderator beter sig såhär och Många verkar påpeka detta. Inte bra för forumet alls kan jag tycka

Kanske lite barnsligt men mu var det självaste Moderatorn här som ville till varje pris tvinga fram detta. Då får han tåla lite tycker jag. Väldigt onödiga och oseriösa kommentarer. Lasse kanske tillför en del när det gäller KF frågor mm men någon kanske borde säga ifrån när en moderator beter sig såhär och Många verkar påpeka detta. Inte bra för forumet alls kan jag tycka

Nej du har jagat upp den frågan själv.

Skicka din länksamling till mig och släpp diskussionen här nu.

Ja det är de man gör.
Bara att släppa detta tycker jag med.
Annars blir det väl rensning av tråden snart.

Det har du tvingat fram. Ingen annan har svarat så nedvärderande som du flera gånger har gjort. Vet du varför? För att det skulle vara otrolig ofroffsligt.. och absolut ingen grund för. Ändå valde du detta. Och nej, syftet är att du och andra ska se samband. Du vet ju att du skriver nedlåtande och hånfulla kommentarer, vad skulle det tillföra om endast du fick de?

Det har du tvingat fram. Ingen annan har svarat så nedvärderande som du flera gånger har gjort. Vet du varför? För att det skulle vara otrolig ofroffsligt.. och absolut ingen grund för. Ändå valde du detta. Och nej, syftet är att du och andra ska se samband. Du vet ju att du skriver nedlåtande och hånfulla kommentarer, vad skulle det tillföra om endast du fick de?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp