Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Har också utbetalning 27:e som vanligt
Men har du det nu denna månad ? eftersom lönen ska komma minst tre dagar innan månaden är slut så blir det 26/2. Brukar också få den 27:e i vanliga fall men inte i februari då det är kortaste månaden på året och ofta 28 dagar utom när det är skottår.
Man har rätt att få lönen tre dagar innan den sista för att hinna med räkningar bland annat.
Men regleras i kollektiv avtal och är tydligen olika märkligt men så olika verkar det vara

Senast ändrad:
Okej de gör inte min iaf :/ Kollat med vänner som också jobbar för kommunen, vi får den 27e..

Så det är i så fall då jag kan betala tillbaka om någon väljer att hjälpa mig..
Konstigt man har rätt att få lön 3 dagar innan den sista kan inte vara 27:e

Konstigt man har rätt att få lön 3 dagar innan den sista kan inte vara 27:e
Jag vet inte vad jag ska säg, jag skulle verkligen inte säg den 27e om jag får lön den 26e .. tänker att de kanske är fel tråd att diskutera detta med, ber man om hjälp här så är de förhoppningsvis så att man verkligen skulle behöva hjälp tillfälligt och de känns då ganska tråkigt att behöva diskutera en sånhär sak och ens ursprungliga inlägg försvinner upp i flödet..
Väl menat, hoppas du förstår..

Jag vet inte vad jag ska säg, jag skulle verkligen inte säg den 27e om jag får lön den 26e .. tänker att de kanske är fel tråd att diskutera detta med, ber man om hjälp här så är de förhoppningsvis så att man verkligen skulle behöva hjälp tillfälligt och de känns då ganska tråkigt att behöva diskutera en sånhär sak och ens ursprungliga inlägg försvinner upp i flödet..
Ja så kan man kanske tycka förstår att du inte vill ditt inlägg ska försvinna.
Blev förvånad bara att det var så olika ska ej diskutera detta mer

Fast du skrev också angående datumet.:rolleyes:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp