- Meddelanden
- 6 110
- Mottagna reaktioner
- 6 399
- Poäng
- 3 937
Jag fick en flaska Barolo av en kompis till den blir det biff bourgunge och bara ta d lugnt. I morgon hälsa på son och svärdotter
Låter som en härlig helg...

Jag fick en flaska Barolo av en kompis till den blir det biff bourgunge och bara ta d lugnt. I morgon hälsa på son och svärdotter

Ja, så skönt att d e fredag och bara få slappa Önskar dig en jättefin helg och ett hejdundrande partyLåter som en härlig helg...![]()
Ja, så skönt att d e fredag och bara få slappa Önskar dig en jättefin helg och ett hejdundrande party
party bruden still going strong...
även med skuldsanering & vet Du vad... Du kommer notera att det gör livet än mer NJUTBART !! 
Precis, att se o känna skillnaden är stor och gör extra gott, när man får kämpa för det där lilla extra så känns annorlunda och bra ❤️Tackparty bruden still going strong...
även med skuldsanering & vet Du vad... Du kommer notera att det gör livet än mer NJUTBART !!
![]()
Lön kommer den 26/2 denna månad på onsdag då månaden är kortHej där ute!
Hoppas de finns någon där ute som kan låna eller gåva på 400 tills lönen kommer på torsdag (får lön den 27e).. swish eller swedbank funkar.. betalar tillbaka om man vill det ..
Vad som helst hjälper egentligen, har 68kr kvar på kontot

Lön kommer den 26/2 denna månad på onsdag då månaden är kort![]()

Precis, alltid något.Lön kommer den 26/2 denna månad på onsdag då månaden är kort![]()
Gör den de på riktigt så är de ju kanon! Kan man se de någonstans generellt? För ja kommer inte åt lönesystemet på helgen då jag inte jobbar helg och inte har datorn med mig hem..Precis, alltid något.![]()
Har också utbetalning 27:e som vanligtJag jobbar inom kommunen och här är de utbetalning den 27e i vanlig ordning..![]()