Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Inte varit på muggen nåt mer.
Det var blod. Luktade lagom järn osv.
Ont i ryggen men det är inget ovanligt, fått ny stol på jobbet som man tydligen ska vara ingenjör för att ändra inställningar på. Livsfarlig grej, blivit utkastad ur den när jag kom åt någon spak med foten..
Okej hoppas du får tid i morgon.
Du har inte fått ett slag mot ryggen tänkte på stolen om du slog i så inget där orsakat blodet.
Vanligaste orsaker till blod i urinen om man inte äter blodförtunnande eller rödbetor är njursten urinvägsinfektion eller om du fått ett slag mot ryggen/njurar.
Krya

Okej hoppas du får tid i morgon.
Du har inte fått ett slag mot ryggen tänkte på stolen om du slog i så inget där orsakat blodet.
Vanligaste orsaker till blod i urinen om man inte äter blodförtunnande eller rödbetor är njursten urinvägsinfektion eller om du fått ett slag mot ryggen/njurar.
Krya
Katapultstolsincidenten var på Lucia om jag minns rätt.
Ja det är väl ngt sånt, var ju ingen fara i alla fall, jag får se om dom vill kika i skrevet på mig imorgon om jag orkar,tryckt i mig ett par Alvedon, fått feber också, nåt skit barnen fått med sig från dagis antar jag. Äntligen måndag säger man va?

Katapultstolsincidenten var på Lucia om jag minns rätt.
Ja det är väl ngt sånt, var ju ingen fara i alla fall, jag får se om dom vill kika i skrevet på mig imorgon om jag orkar,tryckt i mig ett par Alvedon, fått feber också, nåt skit barnen fått med sig från dagis antar jag. Äntligen måndag säger man va?
Alltså feber också du måste verkligen få tid i morgon hos läkare.
Nu blir jag orolig för dig
Om du vill skriv här hur det gått och vad det är du fått.

@Lasseman ett råd från mig är att söka akut.
Det kan vara allt från urinvägsinfektion till något värre.
Du har inte varit hårdhänt mot snoppen väl.? - :)

@Lasseman ett råd från mig är att söka akut.
Det kan vara allt från urinvägsinfektion till något värre.
Du har inte varit hårdhänt mot snoppen väl.? - :)
Precis tänkte också så o så feber ikväll tror vi tänker lite samma som sjuksköterskor:)
Så får vi hoppas att inte Lasseman varit för hårdhänt med snoppen;)
Sen är det ju oroande om Lasseman inte kissat sen i morse.

Senast ändrad:
Alltså feber också du måste verkligen få tid i morgon hos läkare.
Nu blir jag orolig för dig
Om du vill skriv här hur det gått och vad det är du fått.

Äh, är från dagis feber kommer. Med lite otur kommer man få kräka tarmarna ur sig inom kort också, annonserats om magsjuka där.

Precis tänkte också så o så feber ikväll tror vi tänker lite samma som sjuksköterskor:)
Så får vi hoppas att inte Lasseman varit för hårdhänt med snoppen;)
Sen är det ju oroande om Lasseman inte kissat sen i morse.

I förmiddags skrev jag väl? Brukar inte kissa så ofta. Kissat nyss, inget blod.
Om det inte vore för att folk skulle hetsa över att det triggas spelberoende skulle jag nästan kunna satsa en liten slant på att vårdcentralen inte tycker jag behöver dit, liksom, åka dit för att inte kissa blod, då skulle ju hela stan behöva dit. "Hej alla som inte kissar blod, kom till vårdcentralen genast" :cool:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp