Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Du svarar lasseman i flera trådar. Jag svarade Lilaros i en. Skillnad.
Varför kan inte du scrolla vidare som du bad mig göra?
Om du ser att någon svarat på ditt inlägg scrollar du bara vidare då? Visst önskar man gjorde det men som Ny2018 skrev svårt man vill ju se vad det står.
Förstår att du fortfarande har en tagg till mig på grund av att jag försvarade Lilaros när det började bli mobbing och tar varje tillfälle att hacka på mig.
egentligen så borde jag inte bry mig alls om dig. Men tycker att människor ska respekteras även om vi inte gillar alla.
Du tycker det är okej att inte respektera alla så det får stå för dig.
Ditt bekymmer :(

Jag tror faktiskt att Lasseman gillar dig Syrran. Det är som en hat-och-kärlek relation, det har blivit som en grej här på Forumet att ni två drabbar samman med jämna mellanrum och han verkar rätt så betuttad i sjukvården (=dig) eftersom han ofta för den på tal. Det är gulligt att han inte kan låta bli att nämna och svara dig <3 :););):)
Haha tror inte det med din tanke är god❤️ Tror jag retar upp folk omedvetet är väl nått fel jag har.
Tycker jag försöker vara snäll men lyckas Inge vidare med det.
Och sen blir jag fort irriterad får jobba på det;)

Såg att man kan köpa snigelslem på tub på wish annars

Men åldersrynkor är vackert. Och man är knappast gammal när man är i sina 50 ☺️ jag är inte där än men jag har fått djupare kråksparkar -men de är ju en del av mig så jag känner ingenting direkt av det.
Får prova snigelslem funkar det är det toppen;)

Ja nu gjorde jag inte blev nyfiken på ditt inlägg har inte sett det du skrev om Lilaros men då kanske någon varit elak mot henne innan och hon blev arg

Ja klart att det är okej då. Är man arg får man ju skriva precis vad som helst.. :cool:
Jag kan också bli arg, och jag blev arg i den tråden men jag önskade inte livet ur henne för det.

Ja klart att det är okej då. Är man arg får man ju skriva precis vad som helst.. :cool:
Jag kan också bli arg, och jag blev arg i den tråden men jag önskade inte livet ur henne för det.
Nej men det är väl mänskligt att man blir arg om nån skriver elaka saker och vi reagerar olika. Måste alla vara som dig vad ger dig den rätten hur folk ska skriva. Herregud människa :(
Har du aldrig sagt eller skrivit nått när du är arg som du ångrar sen? Är du så perfekt då är det bara att gratulera

Nej men det är väl mänskligt att man blir arg om nån skriver elaka saker och vi reagerar olika. Måste alla vara som dig vad ger dig den rätten hur folk ska skriva. Herregud människa :(

Du vrider på allt man skriver. Jag skrev det för att visa att Lilaros inte är ett offer som du verkar vilja få det till.

Men vilket fall jag lägger ner diskussionen med dig, den kommer ingenstans.

Och ja tänk om alla hade varit som mig, det hade varit en drömvärld! :p

Men alltså! Denna tråd började med att vi skojade och nog skrattade också. Kan det inte bara få vara så. Respektera varandras olikheter, tyckande, gillande, att inte alla tycker om alla osv osv. Bara för att vi sitter bakom skärmen så behöver man väl inte hålla på med en massa skit och dra upp gammalt mög. Vi sitter alla i samma situation, de flesta i alla fall. Det är väl jobbigt nog ändå! Inte vet ja men sluta älta och försök i stället behåll den glädjen ni har fan, ni e ju trevliga människor alla!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp