Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Tack det är det som gör det svårare och det jag menar. Vet att dessa människor inte gillar mig men man kan inte vara älskad av alla och det accepterar jag.
Jag tror faktiskt att Lasseman gillar dig Syrran. Det är som en hat-och-kärlek relation, det har blivit som en grej här på Forumet att ni två drabbar samman med jämna mellanrum och han verkar rätt så betuttad i sjukvården (=dig) eftersom han ofta för den på tal. Det är gulligt att han inte kan låta bli att nämna och svara dig <3 :););):)

Jaha du la till text. Mitt "tjafsande" med henne var i en tråd! Några inlägg där. Jag hade väl lika stor rätt att svara henne som du anser att du har att svara lasseman.

Jag besvarade ditt inlägg för att DU sa till mig att inte svara på Lilaros inlägg om jag blev provocerad, att jag skulle scrolla vidare. Jag undrade varför du då anser sig ha rätten att tjafsa med lasseman i flera trådar? Är ju samma sak.

Ja jag anser att det är okej att Lilaros inte är här så mycket längre. Hon väljer ju själv.

Stor skillnad, man får hacka på mig och tycka jag är tvär, men jag får inte ha åsikter. Helst inga alls.

Jag tror faktiskt att Lasseman gillar dig Syrran. Det är som en hat-och-kärlek relation, det har blivit som en grej här på Forumet att ni två drabbar samman med jämna mellanrum och han verkar rätt så betuttad i sjukvården (=dig) eftersom han ofta för den på tal. Det är gulligt att han inte kan låta bli att nämna och svara dig <3 :););):)

Du får givetvis tro som du vill.

Då är vi i samma ålder ;)
Mogna kvinnor inget fel med det;)
Tycker inte om min rynkor som kommit i pannan nån som har tips och vill helst inte prova hemorojdsalvan tror Ny2018 gav tips om den tidigare ;):D:p
Såg att man kan köpa snigelslem på tub på wish annars

Men åldersrynkor är vackert. Och man är knappast gammal när man är i sina 50 ☺️ jag är inte där än men jag har fått djupare kråksparkar -men de är ju en del av mig så jag känner ingenting direkt av det.

Det beror klart på hur man utför sin "raggning" och kanske inbyte alltid så lämpligt när det är kollegor, annars har nog många funnit kärleken på jobbet.
Apropå rynkor i pannan @Syrran, så tycker jag det hör till har en väninna, som gjort av med sina och det stämde liksom inte med det övriga åldrandet
Jag instämmer, det blir fel på något vis! Rynkborttagning dvs

Kärlek på jobbet kan bli vansinnigt fel om det inte är besvarat så man får nog vara så säker man kan innan man försöker ragga

Du får försöka se det smickrande i det!

Du är helt enkelt åtråvärd!

I alla fall i ögonen hos någon som behagar vara lagomt överförfriskad en typ onsdag förmiddag..

Hon fick veta hut kan man säga :rolleyes:

I alla fall i ögonen hos någon som behagar vara lagomt överförfriskad en typ onsdag förmiddag..

Hon fick veta hut kan man säga :rolleyes:
Du vet väl vad man säger, av barn och fyllon får man veta sanningen

Jag hade nog också skällt ut, en onsdag förmiddag ska man inte vara påverkad över huvud taget!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp