Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ja, som skuldsatt ska man ju inte tro att man får bensinrabatt eftersom man inte får ha bensinkort, eller att man får ta ett mobilabonnemang, eller internet, eller tv-kanaler, eller hyra en bostad, eller hyra ett släp, eller få laga tänderna på faktura, eller... listan kan bli lång.

Precis, lite läskigt. Som att ett skepp sjunker och man dras med av kraften när man febrilt försöker simma mot ytan och samtidigt är det är champagnefest i gummibåtarna.

Känns bättre nu, skuldsättningen nere under 200k nu efter ett par bra veckor i en långsiktig investering. 250k plus på 14dgr.
Tror jag ligger på plussidan i år redan

Kommer om nån vecka och brölar om att hen behöver pengar då aktierna rasat...

Kommer om nån vecka och brölar om att hen behöver pengar då aktierna rasat...
Hmm, jaja alltid stör det nån så återkommer om hur mkt jag ut i vinst..
Behöver inga pengar annars för har pengar över varje mån ändå så satsar inget jag inte har råd att förlora så var inte orolig över nått brölande...

Senast ändrad:
Hmm, jaja alltid stör det nån så återkommer om hur mkt jag ut i vinst..
Behöver inga pengar annars för har pengar över varje mån ändå så satsar inget jag inte har råd att förlora så var inte orolig över nått brölande...
Fast att handla med aktier är inget att rekommendera, och definitivt inte på ett forum där folk är skuldsatta över öronen. Kan jämföras lite som med spelande...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp