Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Visst måste "jag blir helt jävla galen på snarkandet" vara en förmildrande omständighet vid mord?
Frågar åt en vän...

Är inte det massa kolhydrater och därmed onyttigt :D?
Overnight.
3 dl yoghurt eft smak och %.
1 dl havregryn, rör ihop, tillsätt chiafrö. Rör i bär eller toppa m bär.Låt stå i kylen över natten. Nyttigt och mättande.

Jag har funderat på om jag behöver ompröva igen då min resekostnad försvinner 1200 kr. Hyran höjs dock med 2000 kr.
Då minskar ditt betalningsutrymme med 800 kr och då är det skäl för omprövning. Det gynnar ju dig om du söker.

Fast jag kom på att de kanske inte godtar om det är du själv som orsakar högre hyra.

Jag tog själv upp detta med min handläggare gällande att få högre hyra då det kommer ske för mig nästa år pga. ett kommande stambyte i mitt hus och då ökar hyran med mellan 1500-2000kr/mån.
Min handläggares svar var att man fick inte själv medvetet höja sin boendekostnad om det inte finns synnerliga skäl för det, men i just mitt fall, är det inget som jag kan göra något åt. Huset skall genomgå ett stambyte vare sig jag vill eller ej och med det, så påtvingas man högre hyra och enligt honom, så var allt i sin ordning. Jag skulle bara inkomma med en omprövningsansökan i god tid före genomförandet.

Ps. Jo, självklart får man höja sin boende kostnad med vad man vill, men som sagt, KF kommer inte godkänna en omprövningsansökan om det inte föreligger goda skäl för just den högre boendekostnaden.

Tips på nyttig frukost?
Äggröra har jag nu ätit 10 dagar och är trött på det.
Vill undvika mjölk/ost/bröd/knäckebröd pga kalorierna.
Ingen frukost innehåller 0 kalorier.
Själv kör jag bara kaffe på morgonen!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp