Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Anmärkning har du med din skuldsanering men har du bara 17 månader kvar så kanske de kan se det om du inte har hyresskulder för då blir det knivigare.
Jo, jag vet ju såklart att skuldsanering är en anmärkning, menade inga andra anmärkningar. Ponera att det skulle finnas en obetald hyra med i saneringen, hur skulle de få veta det?

Jo, jag vet ju såklart att skuldsanering är en anmärkning, menade inga andra anmärkningar. Ponera att det skulle finnas en obetald hyra med i saneringen, hur skulle de få veta det?
Kan nog vara så att ev ny hyresvärd kollar upp om det finns eller funnits hyresskulder hos tidigare hyresvärd.
Ligger det en obetald hyra o saneringen är det nog mycket svårt att få ny lägenhet. Då har det gått mycket långt.
Större chans är naturligtvis att få utan gamla hyresskulder. Har man gamla hyresskulder blir det nog avslag.

Kan nog vara så att ev ny hyresvärd kollar upp om det finns eller funnits hyresskulder hos tidigare hyresvärd.
Ligger det en obetald hyra o saneringen är det nog mycket svårt att få ny lägenhet. Då har det gått mycket långt.
Större chans är naturligtvis att få utan gamla hyresskulder. Har man gamla hyresskulder blir det nog avslag.

Har man tidigare haft oreglerade hyresskulder, så är man nog duktigt rökt...precis som sig bör ! :)

Har man tidigare haft oreglerade hyresskulder, så är man nog duktigt rökt...precis som sig bör ! :)
Vet inte hur det är i Danmark, men i Stockholm finns det flertalet s.k. lägenhetshotell där man kan bo för 10 000 i månaden. Ingen kreditkoll eller sånt tjafs. Förvisso fullt av balter och polacker som är i Sverige och jobbar, men klart värt det om man har kass kreditvärdighet men råd att betala.

Vet inte hur det är i Danmark, men i Stockholm finns det flertalet s.k. lägenhetshotell där man kan bo för 10 000 i månaden. Ingen kreditkoll eller sånt tjafs. Förvisso fullt av balter och polacker som är i Sverige och jobbar, men klart värt det om man har kass kreditvärdighet men råd att betala.

Jag bor inte i Danmark, men Malmö kanske räknas dit för Dig?!

Hur då? Personen i fråga ”slipper” ju allt arbete med flytt, städning, etc... Dock har personen i fråga en STOR skuld hos oss...

Kf löser det annars, utom städningen

Du får lämna boendereferenser och vid en skuldsanering så kan jag tänka mig att bostadsbolaget kollar upp om du har hyresskulder.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp