Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Vi har ett par lite större privata som inte verkar göra upplysningar, alternativt ignorerar utfallet av upplysningen, är ganska vanligt med avhysningar där..

WOW !! Jag noterar ju själv nu vad avhysningar kostar... förlorade hyresintäkter, inkassobolagskostnader, flyttkostnader, magasinering av möblemang i 6 månader samt städning...

För övrigt mina vänner, så smäller de duktigt i Malmö just nu... :( jävelskapet tar aldrig slut...

WOW !! Jag noterar ju själv nu vad avhysningar kostar... förlorade hyresintäkter, inkassobolagskostnader, flyttkostnader, magasinering av möblemang i 6 månader samt städning...

Kostnadahanteringen sköts av någon person någonstans, men vad jag vet ska sökande inte stå för allt det där själv.

För övrigt mina vänner, så smäller de duktigt i Malmö just nu... :( jävelskapet tar aldrig slut...
Fy sjutton hur ska det bli:(
Man blir riktigt orolig var vi är på väg:(
Varje gång jag hör om bomber i Malmö tänker jag på dig o Terry oroligt.
Även om vi aldrig träffats vill man ju absolut att inget händer er❤️

Undrar just vilken hyresvärd det var? Måste varit en liten privat, eller? Inget illa menat... jag är glad för Din skull, men personligen vet jag inga företag i branschen som accepterar sig betalningsanmärkningar, än mindre skuldsanering.
Ingen mindre. Hon såg min skuldsanering på UC jag berättade som det var och att den inte innefatta några hyresskulder el fasta avgifter. Hon sa att normalt sett så godkänner vi inte anmärkning/skulder men ska fråga om vi godkänner en skuldsanering.
Sen återkom hon och sa att hon fått ok på att godkänna mig.
Sen var det klart.

Jag har även bytt lägenhet med skuldsanerings större bolag vid namn heimstaden

Var inga problem då det ej var hyres skulder eller dylikt då jag ” säkrar ” inkomst med hyra varje månad som är avsatt att betala med så var det inga problem alls, mycket bra dialog

Jag har även bytt lägenhet med skuldsanerings större bolag vid namn heimstaden

Var inga problem då det ej var hyres skulder eller dylikt då jag ” säkrar ” inkomst med hyra varje månad som är avsatt att betala med så var det inga problem alls, mycket bra dialog
Hej!
Hur har du det.?

Vad gör ni alla denna söndag?
Idag planerar jag att få mycket gjort. Drog in 600 på försäljningar igår så kanske vänder vindarna.
Puss!

Senast ändrad:
Kostnadahanteringen sköts av någon person någonstans, men vad jag vet ska sökande inte stå för allt det där själv.

Nä, ovanstående kostnader landar på den avhysta hyresgästen, men sannolikheten att vi får tillbaks pengarna anses liten.

Fy sjutton hur ska det bli:(
Man blir riktigt orolig var vi är på väg:(
Varje gång jag hör om bomber i Malmö tänker jag på dig o Terry oroligt.
Även om vi aldrig träffats vill man ju absolut att inget händer er❤️

Jag är inte så orolig för egen skull, men betydligt mer orolig för min 20-åriga dotter som inte minst pga att sitt arbete tvingas vistas ute sena kvällar... :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp