Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Kör mest LCHF nu eftersom min fru kör den dieten och givetvis står för matlagningen i hemmet. ;)

Vi har käkat kött typ hela veckan. Grillad kyckling med sallad en dag, hamburgare med grillade grönsaker, korv med blomkålsmos, paprika fylld med köttfärs... Man mår dessutom jävligt mycket bättre av att skippa pasta och sånt, faktiskt.
Jag tycker det är svårt när det kommer till mellanmålen. Vad är bra mellanamål förutom kokta ägg och makrill i tomatsås????
Skulle gärna vilja ha tips på bra mellanmål med få kalorier?
Jag avskyr kesso så det behöver ni inte tipsa om!

Jag tycker det är svårt när det kommer till mellanmålen. Vad är bra mellanamål förutom kokta ägg och makrill i tomatsås????
Skulle gärna vilja ha tips på bra mellanmål med få kalorier?
Jag avskyr kesso så det behöver ni inte tipsa om!
Overnight?
3 dl yoghurt och 1 dl havregryn. Bär efter smak och chiafrö.

Nån som fått lägenhet med hjälp utav en borgensman?

Vilka krav ställdes på hen?

Jag fick lght igår trots skuldsanering.

Undrar just vilken hyresvärd det var? Måste varit en liten privat, eller? Inget illa menat... jag är glad för Din skull, men personligen vet jag inga företag i branschen som accepterar sig betalningsanmärkningar, än mindre skuldsanering.

Undrar just vilken hyresvärd det var? Måste varit en liten privat, eller? Inget illa menat... jag är glad för Din skull, men personligen vet jag inga företag i branschen som accepterar sig betalningsanmärkningar, än mindre skuldsanering.

Vi har ett par lite större privata som inte verkar göra upplysningar, alternativt ignorerar utfallet av upplysningen, är ganska vanligt med avhysningar där..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp