Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Om vi säger som så här. Efter 45 minuter stängde jag av och kollade istället på Netflix :D
Serie som heter "Unbelievable".
Har precis sett den serien, så bra!!! och tjejen spelade verkligen jätte bra. Hjärtat ömmade för henne. Det värsta med den serien är att den bygger på verkliga händelser.

Vilket lidande... Om man visste hur man skulle behöva leva sitt liv dom kommande 10 åren, för 10 år sedan, hade jag nog letat reda på närmaste träd. Jävla misär man har orsakat sig själv och ibland andra. Jag skäms. Inte lär man sig av misstagen heller. När det här livet väl är över vill jag jag inte möta min skapare, för finns det en sådan kommer det mötet ej sluta väl...
Hade man vetat det för 10 år sedan så hade man antagligen gjort andra val. Vi alla här betalar ett väldigt högt pris pga skulder, att vi skuldsatt oss av olika anledningar.
Hade det funnits ngn seriös bank som verkligen var intresserad att hjälpa så hade många av oss kommit på fötter mkt snabbare, det som behövs är en långivare som hjälper till att samla lånen och som bedömer oss fr här och nu och inte bakåt i tiden. Alla här är inte ute efter att låna och slippa betala. De flesta är väl som jag, behöver ett samlingslån med relativ låg månadskostnad. Får bara skitlån med över 20% ränta och knappt det!!!

Sonen (5 år) tog min telefon som han inte får när jag bytte blöja och ville köpa ett spel för 40 kr, jag sade nej och då hämnades han blixtsnabbt genom att ta bort mina 17 appar och skrattade, däribland BankID som måste hämtas hem på nytt från internetbanken och jag är rädd att dosan är ”på ett bra ställe” för att man aldrig använder sånt. Behöver deala med Svea om att inte skicka en skuld på 17 000 till inkasso för att jag inte kan ta 1550 kr nu, och inget BankID som jag måste ha under samtalet. Ligger i sängen och orkar inte sälja saker eller gå efter dosan. Tur man inte blir arg men uppgiven inombords.
En kompis sade till mig att Svea är skithårda och ger anmärkning redan vid inkasso. Ska man ge upp att vara anmärkningsfri så man slipper stressas inuti kroppen.

Chilla liten nu.
Visst inte bra att få betalningsanm,men inte hela världen.
Jag fick en samlingslån med anm.
Det finns låneaktörer som beviljar samlingslån med anm, dock dom är inte många.
Jag menar fortsätt kämpa på,går det illa så är det inte helt körd,dina skulder är mindre än mina.:).

Hade man vetat det för 10 år sedan så hade man antagligen gjort andra val. Vi alla här betalar ett väldigt högt pris pga skulder, att vi skuldsatt oss av olika anledningar.
Hade det funnits ngn seriös bank som verkligen var intresserad att hjälpa så hade många av oss kommit på fötter mkt snabbare, det som behövs är en långivare som hjälper till att samla lånen och som bedömer oss fr här och nu och inte bakåt i tiden. Alla här är inte ute efter att låna och slippa betala. De flesta är väl som jag, behöver ett samlingslån med relativ låg månadskostnad. Får bara skitlån med över 20% ränta och knappt det!!!
Så sant.
Sökte hjälp av min bank när det började gå utför och månadskostnader skenade iväg.
Fick kalla handen vilket gjorde att skitlån på skitlån blev tvungna att tas.
Sen var cirkusen igång.
Lån för att betala lån :(
Spelade för att hoppades på vinst och kunna lösa nån räkning och det vet man ju hur det går:(
Man har ett eget ansvar o väljer själv sin sits.
Men med facit i hand så hade nog inte allt gått så långt om man hade fått samla dåliga lån tidigt.
Hade faktiskt kunnat gett mig en ny chans men nu sitter man här mitt i skiten o löneutmätning :(
Livet är inte lätt just nu:(

Så sant.
Sökte hjälp av min bank när det började gå utför och månadskostnader skenade iväg.
Fick kalla handen vilket gjorde att skitlån på skitlån blev tvungna att tas.
Sen var cirkusen igång.
Lån för att betala lån :(
Spelade för att hoppades på vinst och kunna lösa nån räkning och det vet man ju hur det går:(
Man har ett eget ansvar o väljer själv sin sits.
Men med facit i hand så hade nog inte allt gått så långt om man hade fått samla dåliga lån tidigt.
Hade faktiskt kunnat gett mig en ny chans men nu sitter man här mitt i skiten o löneutmätning :(
Livet är inte lätt just nu:(

Ja exakt det jag menar.
Gick också till min egen bank tidigt men det var kalla handen. Glömmer ALDRIG vad bankkvinnan sa: Vi är inga riskkapitalister!
Så det blev som du säger, lån på lån på lån.
Hade så gärna tagit löneutmätning men har egen firma och vill absolut inte ha några anmärkningar och dylikt för då är jag helt körd!! Tänker kämpa in i det sista, sen om det mot alla odds blir anmärkningar så får jag ta det då.

Ghhaar Funkar inte att logga in på swedbank, förekommer störningar står det! Hade tänkt betala en räkning till Ikano. :(:( Nu har det varit så i över en timme.

Störningarna har pågått i tre timmar och det går fortf inte att logga in ... många irriterade kunder som skrivit på Swedbanks Fb

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp