Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Vilket lidande... Om man visste hur man skulle behöva leva sitt liv dom kommande 10 åren, för 10 år sedan, hade jag nog letat reda på närmaste träd. Jävla misär man har orsakat sig själv och ibland andra. Jag skäms. Inte lär man sig av misstagen heller. När det här livet väl är över vill jag jag inte möta min skapare, för finns det en sådan kommer det mötet ej sluta väl...

Vilket lidande... Om man visste hur man skulle behöva leva sitt liv dom kommande 10 åren, för 10 år sedan, hade jag nog letat reda på närmaste träd. Jävla misär man har orsakat sig själv och ibland andra. Jag skäms. Inte lär man sig av misstagen heller. När det här livet väl är över vill jag jag inte möta min skapare, för finns det en sådan kommer det mötet ej sluta väl...

Det är fan lite så man tänker helt seriöst. Precis när man tror att man hittat en liten ljus punkt så kommer något skit igen som får en att bara se ekonomiskt mörker.

Vilket lidande... Om man visste hur man skulle behöva leva sitt liv dom kommande 10 åren, för 10 år sedan, hade jag nog letat reda på närmaste:(:(:(:( träd. Jävla misär man har orsakat sig själv och ibland andra. Jag skäms. Inte lär man sig av misstagen heller. När det här livet väl är över vill jag jag inte möta min skapare, för finns det en sådan kommer det mötet ej sluta väl...
Usch visst har man:(

Det är fan lite så man tänker helt seriöst. Precis när man tror att man hittat en liten ljus punkt så kommer något skit igen som får en att bara se ekonomiskt mörker.
Vill vrida tillbaka klockan:(
Alltså hur ska man klara sig :(
Idag är jag helt färdig o mår skit:(
Igår hade jag den lilla ljuspunkt du nämnde o idag mörkt igen.

Hur mår Du nu kära vän, för jag antar att Du precis som jag kollade in derbyt ikväll?! :D
Personligen mår ja som en prinsessa !!

Hur mår Du nu kära vän, för jag antar att Du precis som jag kollade in derbyt ikväll?! :D
Personligen mår ja som en prinsessa !!

Om vi säger som så här. Efter 45 minuter stängde jag av och kollade istället på Netflix :D
Serie som heter "Unbelievable".

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp