Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hahaha.
@Lånforum.se snälla sig bannersen jag ser på lånforum inte är baserade på min sökhistorik för då bör jag se över vad jag gör och googlar när jag är full :D

Gaykryssning känns ganska avlägset för mig. Inte minst för jag inte har råd

Terry du är påkommen! :D För mig är det Boozt och skor som jag googlade in på idag så jag tror du var inne och kollade gaycruising idag dagtid på rasten kanske.

Sitter med en alkoholfri Brooklyn öl och laddar inför att rensa ett rum som håller massor av prylar man behövt stuva undan- I smell money

Hahaha.
@Lånforum.se snälla sig bannersen jag ser på lånforum inte är baserade på min sökhistorik för då bör jag se över vad jag gör och googlar när jag är full :D

Gaykryssning känns ganska avlägset för mig. Inte minst för jag inte har råd

Den är baserad på sökhistorik :) :) plus annat som Youtube.

Varför skiljer sig folk? Är det oftare ekonomiska problem eller otrohet eller vad händer? 5 par jag känner till har gått isär på ett år och jag kan inte sova. Tycker det är så jäkla sorgligt. Är väldigt fäst vid min man som jag tycker är coolast i världen 99% av tiden. Har väl klagat någon gång men jag skulle ALDRIG vilja mista min framtid med honom. Är det en trend det här med att gå isär? Shit pommes jag trodde det var tills en trillade av pinnen.

Godkväll, funderar på att ta ett privatlån via Lendo för att lösa några mindre lån däribland Credway nu när dom ska redovisa i UC , skulle vilja ha en bank som man kan sköta allt elektroniskt och inte behöva få hem papper att skriva på eller pappersfaktura osv, alltså ALLT elektroniskt, någon som har tips? Mvh

Jag har jobb (med vanlig lön) men sen så tara jag ju föräldrarpenning eller vad man ska säga då och då. Dom dagarna jag inte är på kontoret.
Måste jag vara på min vakt med skatten? Alltså med tanke på att jag får in pengar från lön + Fkassan.

Jag har jobb (med vanlig lön) men sen så tara jag ju föräldrarpenning eller vad man ska säga då och då. Dom dagarna jag inte är på kontoret.
Måste jag vara på min vakt med skatten? Alltså med tanke på att jag får in pengar från lön + Fkassan.

Så länge du inte får lön + föräldrapenning samtidigt och inte kör lön på veckorna och fp på helgerna ska det vara lugna bullar. Skatten från föräldrapenningen dras per automatik också och borde ligga okej.
Jag hinner precis jobba så jag får typ 11k i månaden i fp om jag jobbar till tio dagar innan jag föder. Peppar peppar. Annars blir det väl lägstabeloppet på 7000 efter skatt för att förra anställningen slutade 2017.
Bara att föda på kontoret, jag bryr mig inte, mår ju bra. :):);)

Om jag ska jämka ska jag kontakta skatteverket min arbetsgivare eller Aditro som sköter våra löner?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp