Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Tack :) Tanken är att detta år blir året då det vänder! OM jag lyckas hålla mig flytande till augusti, det är en del OM OM OM men from juni så är jag klar med mitt OPR lån, samt ett annat lån samt vivus som har gått till Gothia och ett annat lån som jag släppt i dagarna till Lowell. Vilket gör att mina utgifter kommer att minska med ca 8000 kr per månad. Om jag klarar mig undan anmärkningar så kanske jag lyckas få till ett litet samlingslån så jag kan få bort en del andra krediter men vi får se.

Det låter riktigt bra, lycka till, jag håller tummarna.

Nästan som att Onea blir Onanera vissa dagar. -:)
Kämpa på @Myra, augusti är inte så långt bort.??
Tack, inte så långt bort men alldeles för långt bort ändå... när jag har en hel hög med obetalda räkningar och lån och inkasso och gud vet vad.

Tack tack! Är inställd att det inte kommer att gå som planerat, men kämpar på!

Bra att se vad som kan hända om man har flyt... ja, jag har också lagt upp vad jag hoppas ska hända ekonomiskt under sommarmånaderna sen ska det bli spännande att se var det landar men under kan ju ske med : D Jag har lite för många ff för samlingslån men hejar på dig.

Vilken dag denna månad är det man får barnbidraget?

Nästa måndag den 20e eller

Vilken dag denna månad är det man får barnbidraget?

Nästa måndag den 20e eller
Alltid 20:e om det inte infaller på en helg då betalas det ut på fredagen.
Sämsta med att ha stora barn då det alltid var skralt i kassan vid den tiden på månaden.

Tackar.
Pappa/mammadagar alltid 25e?

Hahaha.
@Lånforum.se snälla sig bannersen jag ser på lånforum inte är baserade på min sökhistorik för då bör jag se över vad jag gör och googlar när jag är full :D

Gaykryssning känns ganska avlägset för mig. Inte minst för jag inte har råd

Bilagor

• Screenshot_20190513_222849_com.sec.android.app.sbrowser.jpg
    Screenshot_20190513_222849_com.sec.android.app.sbrowser.jpg
    803.4 KB · Visningar: 9
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp