Hej Terry ja legat lite lågt ett tag varit mycket med jobb o så. Jag kämpar på ingen löneutmätning än men det dröjer säkert inte länge till tyvärr. Börjat o planera för framtiden och försöker stoppa undan en buffert så länge. Lite svårt att smälta detta vet att det blir tuffa år framöver.@Syrran hur går det?
Avsevärt lite aktivitet från ditt håll på sistone. Hur går allting? Löneutmätning börjat?
Hej Terry ja legat lite lågt ett tag varit mycket med jobb o så. Jag kämpar på ingen löneutmätning än men det dröjer säkert inte länge till tyvärr. Börjat o planera för framtiden och försöker stoppa undan en buffert så länge. Lite svårt att smälta detta vet att det blir tuffa år framöver.
Hur går det för dig? Börjar väl närma sig nu med samlingslån. Håller tummarna att allt går vägen för dig❤️
Tack för att du frågade sköt om dig❤️
Vill höja ett varningens finger för gratis-hyrbilstjänsten Driveback, haft konto där ett bra tag men först nu bokat min första resa, framgår i avtalet att en kreditupplysning kan komma att göras. Döm av min förvåning när det visar sig att Driveback tar en FULL UC(!) och kan enligt avtalet ta en upplysning vid VARJE hyrtillfälle.
Rent hypotetiskt kan det skapa kaos i ens UCTråkigt, då jag utan denna upplysning hade vart FF-fri till sommaren.
Kram o trevlig helg❤️
Nejdå och vet vad jag ska rösta påGlöm INTE rösta i EU-valet!
Kanske man har en chans att få börja om, och alla andra med i samma sits förstås.11.000 Fick skuldsanering förra året. Det är en hel del faktiskt.
60% av dom som sökte.
Källa TV4 Nyheter.