Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ursäkta jag är så glad bara, är klar med tre års studier och har andra roliga saker på gång i livet. Är helt överlycklig över att vara jag. Jag kan sjunga, rita, dansa, gå flera mil, kan en massa språk, är stark, smal och snygg. Vad ska jag säga? Är på bra humör, kanske lät självgod men det är jag väl.

Låter mer som du har brist på självinsikt....

Du får jättegärna vara glad och whatever makes you happy. Om det även innefattar en unken människosyn så är det bara sorgligt. Eller så trollar du bara.

Okej tiger det var inte meningen att steppa på en öm punkt så att du är avigt inställd men lägg ingen mer tid på det för du vet aldrig om du hade gillat mig på riktigt och om du ändå inte gjort det så går man inte ihop med alla och det är okej. Jag tycker fortfarande att du verkar vara en fin person som innan när vi pratat. Hinner inte stryka din päls mer för jag ska in med en viktig sak imorgon men önskar dig allt gott osv. = )

Låter mer som du har brist på självinsikt....

Ja, vad synd att du tycker det, jag bryr mig inte. Är inte ute efter att du skulle bli sur heller, vill att alla ska kämpa och må bra och inte gräva ner sig i misärkänslor. Ta det lugnt, du kommer inte bli glad av att bli sur. Jag gillar dig iallafall. Höhö!

Okej tiger det var inte meningen att steppa på en öm punkt så att du är avigt inställd men lägg ingen mer tid på det för du vet aldrig om du hade gillat mig på riktigt och om du ändå inte gjort det så går man inte ihop med alla och det är okej. Jag tycker fortfarande att du verkar vara en fin person som innan när vi pratat. Hinner inte stryka din päls mer för jag ska in med en viktig sak imorgon men önskar dig allt gott osv. = )

Önskar dig också allt gott och mer medmänsklighet i världen!

Tänk om ni alla är långtidssjukskrivna över bristande ambition på jobbet och låtsasvabbar hela högen så att jag inte kan såga det för att jag då hackar på alla... :D Tänkte mer att jag skulle få ”ja, jag håller med!” och inte ”fy, vad dålig människa du är lilaros”.
Unken syn för att jag tycker att det är bra att sköta sig, ni måste skämta.

Tycker ni att det är okej att ta matvaror, sno grannens ved, fälla krokben för en gamling, och att den som säger åt er har en unken människosyn och är elak som säger till när något är fel?

Förstår inte varför det är provocerande att jag säger till om att något som är rätt är rätt.
Det är inget fel i min åsikt om att man ska vara ärlig och inte utnyttja systemet. Eller? Är alla kriminella och jag är någon slags perfektion som är svår att hitta idag? Trodde inte att folk resonerade såhär och tycker att den som vill poängtera vad som är rätt och fel är en elak person. Det är ganska korkat.

Jag e oxå snygg - riktigt jäkla skitsnygg faktiskt... och nä, ja har inte opererat mig till de skulder jag har. Har även ett bra, välavlönat yrke. :)
Har blivit betydligt mer ödmjuk med åldern & inte minst sedan ja blev medlem här... Har insett att vårt yttre, våra jobb...våra whatever spelar ingen jäkla freakin’ roll... Vårt sätt gentemot varandra SPELAR ROLL !!!

Tänk om ni alla är långtidssjukskrivna över bristande ambition på jobbet och låtsasvabbar hela högen så att jag inte kan såga det för att jag då hackar på alla... :D Tänkte mer att jag skulle få ”ja, jag håller med!” och inte ”fy, vad dålig människa du är lilaros”.
Unken syn för att jag tycker att det är bra att sköta sig, ni måste skämta.

Tycker ni att det är okej att ta matvaror, sno grannens ved, fälla krokben för en gamling, och att den som säger åt er har en unken människosyn och är elak som säger till när något är fel?

Förstår inte varför det är provocerande att jag säger till om att något som är rätt är rätt.
Det är inget fel i min åsikt om att man ska vara ärlig och inte utnyttja systemet. Eller? Är alla kriminella och jag är någon slags perfektion som är svår att hitta idag? Trodde inte att folk resonerade såhär och tycker att den som vill poängtera vad som är rätt och fel är en elak person. Det är ganska korkat.

Du blir uppenbart närd av att provocera och så må det vara. Att alla måste sköta sig och bidra till sin egen försörjning och tillvaro sker utifrån egen förmåga. Alla inte har inte den förmågan. Alla är olika. Livet är komplext.
Jag är inte långtidssjukskriven (aldrig varit men känner stor ödmjukhet för de som behöver göra det), sällan vabbat (även om det är fullt normalt om man måste) och har sk karriär och extrema ambitioner på jobbet (samtidigt som jag respekterar de som inte vill ha det). Själv kan jag behöva vara frånvarande från jobbet då och då pga sjukdom som inte syns på utsidan och är väl katastrof för den sk karriären, hua! Tack och lov innehåller livet mer än jobb. De flesta undersökningar som gjorts med människor vid dödsbädden visar på att de önskar att de jobbat mindre.
Varför bryr jag mig då? Jo, har i alla år arbetat med och kring socialt utsatta människor i olika former och kan därför säga att det finns mycket mer bakom många människor än vad man vet och ser.

Senast ändrad:
Du blir uppenbart närd av att provocera och så må det vara. Att alla måste sköta sig och bidra till sin egen försörjning och tillvaro sker utifrån egen förmåga. Alla inte har inte den förmågan. Alla är olika. Livet är komplext.
Jag är inte långtidssjukskriven (aldrig varit men känner stor ödmjukhet för de som behöver göra det), sällan vabbat (även om det är fullt normalt om man måste) och har sk karriär och extrema ambitioner på jobbet (samtidigt som jag respekterar de som inte vill ha det). Själv kan jag behöva vara frånvarande från jobbet då och då pga sjukdom som inte syns på utsidan och är väl katastrof för den sk karriären, hua! Tack och lov innehåller livet mer än jobb. De flesta undersökningar som gjorts med människor vid dödsbädden visar på att de önskar att de jobbat mindre.
Varför bryr jag mig då? Jo, har i alla år arbetar med och kring socialt utsatt människor i olika former och kan därför säga att det finns mycket mer bakom många människor än vad man vet och ser.

Åhhh...va ja gillar Dig...just DU ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp