Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Internet är sällan problem jag har alltid fått teckna trots usel ekonomi jag tror det är lite så att man ser det som en "rättighet"
Jag fick inte teckna internet via Telia i min övernattningslägenhet så det står sonen på. Vi har Net1 i permanentboendet. Maken står på det och även han sitter i skiten. Har för mig de tog ett par tusen i deposition.

Jag fick inte teckna internet via Telia i min övernattningslägenhet så det står sonen på. Vi har Net1 i permanentboendet. Maken står på det och även han sitter i skiten. Har för mig de tog ett par tusen i deposition.

Jag hade säkert 20 (minns inte, men många) betalningsanmärkningar när jag skaffade Internet via Telia fiber. Det kopplades in på några minuter och det var aldrig tal om deposition e.d. De är inte så konsekventa verkar det som.

Hej, hur mår alla? Har skrivit uppsats två dagar i rad nu, är på sluttampen och har bara två timmar till på mig att få ihop allt och sen ska cirka 40 sidor in. :'( Är helt slut! Vill bara gå och kolla Netflix. Och så upp och jobba och ställa om sig till det. Kommer aldrig bli klar, det går så sakta. En examen för alltid låter bra men hårt jobb när man är trött suger.

Hej, hur mår alla? Har skrivit uppsats två dagar i rad nu, är på sluttampen och har bara två timmar till på mig att få ihop allt och sen ska cirka 40 sidor in. :'( Är helt slut! Vill bara gå och kolla Netflix. Och så upp och jobba och ställa om sig till det. Kommer aldrig bli klar, det går så sakta. En examen för alltid låter bra men hårt jobb när man är trött suger.

Igenkänningsfaktor! Har också tillbringat helgen med att skriva uppats.. Skickade precis in den så nu håller jag tummarna. Lycka till med det sista, det fixar du! :)

Igenkänningsfaktor! Har också tillbringat helgen med att skriva uppats.. Skickade precis in den så nu håller jag tummarna. Lycka till med det sista, det fixar du! :)

Åh, Ansi :) jag ville gärna få in den men såg nu att den ska vara inne en vecka innan opponering ungefär så jag ska nog jobba lite imorgon med. Det är så pressande att utgå från andras tidigare forskning, vet vad jag tycker och tänker men att koppla det till hundra artiklar känns så krystat. Jag håller tummarna för dig med. Behöver verkligen sätta den här nu. Har fått försumma solen, leka och städa ett tag XD + all csn man fått ihop... haha. Tänker skriva en magister nästa vår men ska nog samla material och skriva så mycket som möjligt redan i början av läsåret och hoppas ämnet blir godkänt. Ska banne mig ha ut något efter det där csn-lånet. Bra jobbat med the uppsats. = )))

Sitter här med mitt morgon kaffe - njuter, tänker, grubblar omvartannat !

Jag mår oförtjänt bra. Har ett arbete ja trivs med, vänner & familj & en Playboy som ja leker med ;)
Sommaren står för dörren & det gör livet alltid lika härligt att leva... :)

Skulle på Valborgs fest ikväll, men har lämnat återbud till förmån för min dotters flytt imorgon & då vill jag kunna hjälpa till utan en ”groggy” hjärna...
En milstolpe är uppnådd. Blandade känslor - mest positiva dock :)

Fem veckor har passerat sedan jag fick inledande skuldsanering. Det är knäpptyst från min handläggare.
Jag överlever ett eventuellt avslag. Jag känner mig stark, men önskar så innerligt få ett snabbt svar, så jag vet vad jag har att förhålla mig till...
Livet är inte slut... det går fler tåg. Jag står inte ensam kvar på perongen. Jag omfamnas av många & Ni här ute är en stor bidragande del till att ja mår så bra som jag gör !

Här ute känner jag stöd vid de tillfällen jag famlar, de tillfällen ja svajar... ETT INNERLIGT TACK ❤️

Just idag känner ja mig extra sårbar, extra ödmjuk - ja EXTRA ALLT ! Vet inte varför...
Livet är väll en ”rollercoaster” - men aldrig att jag ger upp...

Önskar Er alla en AMAZING valborg ! ❤️

Sitter här med mitt morgon kaffe - njuter, tänker, grubblar omvartannat !

Jag mår oförtjänt bra. Har ett arbete ja trivs med, vänner & familj & en Playboy som ja leker med ;)
Sommaren står för dörren & det gör livet alltid lika härligt att leva... :)

Skulle på Valborgs fest ikväll, men har lämnat återbud till förmån för min dotters flytt imorgon & då vill jag kunna hjälpa till utan en ”groggy” hjärna...
En milstolpe är uppnådd. Blandade känslor - mest positiva dock :)

Fem veckor har passerat sedan jag fick inledande skuldsanering. Det är knäpptyst från min handläggare.
Jag överlever ett eventuellt avslag. Jag känner mig stark, men önskar så innerligt få ett snabbt svar, så jag vet vad jag har att förhålla mig till...
Livet är inte slut... det går fler tåg. Jag står inte ensam kvar på perongen. Jag omfamnas av många & Ni här ute är en stor bidragande del till att ja mår så bra som jag gör !

Här ute känner jag stöd vid de tillfällen jag famlar, de tillfällen ja svajar... ETT INNERLIGT TACK ❤️

Just idag känner ja mig extra sårbar, extra ödmjuk - ja EXTRA ALLT ! Vet inte varför...
Livet är väll en ”rollercoaster” - men aldrig att jag ger upp...

Önskar Er alla en AMAZING valborg ! ❤️

Bästa @Kimsan72! Jag önskar jag ens hade hälften av den energi du har. Du gör helt rätt som njuter av livet som det är och inte låter allt annat överskugga det!
Tack för din positiva inställning, det peppar oss andra ❤️

Det där är min lilla stukning :). Men det är mer synd om min kompis som har halsbränna. Tror ingen i svedala hoppar lika fort på ett ben som jag :D.

Bilagor

• IMG_20190430_170542888.jpg
    IMG_20190430_170542888.jpg
    1.4 MB · Visningar: 18
  • IMG_20190430_205647362.jpg
    IMG_20190430_205647362.jpg
    1.2 MB · Visningar: 17
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp