Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Vad man inte ser i hörnet är en hängmatta. Satt där o gunga lite lätt så släppte hela skiten. Det känns som att våra snickare har bättre grundkunskaper i hållfasthet. Osv. Nu ligger vi på terassen o försöker sova. Skulle vilja ha en 22.a för att släcka Spaniens fågelliv för gott.

Och Terry. Det blev exakt en sådan resa jag inte trodde det skulle bli. En Bulgaerienresa ☺️.

Är solbränd också, jag gör precis allt fel. Min polare frågade om jag ville solskyddsfaktor 50 efter att jag brännt mig :D. Lite som filmen Dum & dummare. :)

Bilagor

• IMG_20190430_101001853.jpg
    IMG_20190430_101001853.jpg
    640.4 KB · Visningar: 17
Och Terry. Det blev exakt en sådan resa jag inte trodde det skulle bli. En Bulgaerienresa ☺️.

Bulgarien är så himla varmt. Trodde det skulle vara kallt och så har man åkt till Kanarieöarna och frusit i onödan...
Fast vänta, du skrev något om Spaniens fåglar med? Jag är förvirrad.

Sitter här med mitt morgon kaffe - njuter, tänker, grubblar omvartannat !

Jag mår oförtjänt bra. Har ett arbete ja trivs med, vänner & familj & en Playboy som ja leker med ;)
Sommaren står för dörren & det gör livet alltid lika härligt att leva... :)

Skulle på Valborgs fest ikväll, men har lämnat återbud till förmån för min dotters flytt imorgon & då vill jag kunna hjälpa till utan en ”groggy” hjärna...
En milstolpe är uppnådd. Blandade känslor - mest positiva dock :)

Fem veckor har passerat sedan jag fick inledande skuldsanering. Det är knäpptyst från min handläggare.
Jag överlever ett eventuellt avslag. Jag känner mig stark, men önskar så innerligt få ett snabbt svar, så jag vet vad jag har att förhålla mig till...
Livet är inte slut... det går fler tåg. Jag står inte ensam kvar på perongen. Jag omfamnas av många & Ni här ute är en stor bidragande del till att ja mår så bra som jag gör !

Här ute känner jag stöd vid de tillfällen jag famlar, de tillfällen ja svajar... ETT INNERLIGT TACK ❤️

Just idag känner ja mig extra sårbar, extra ödmjuk - ja EXTRA ALLT ! Vet inte varför...
Livet är väll en ”rollercoaster” - men aldrig att jag ger upp...

Önskar Er alla en AMAZING valborg ! ❤️
Önskar dig all lycka härliga Kimsan72❤️❤️❤️
Mår för tillfället bra❤️ men det har varit en helvetesresa för min man efter hans operation. Kan just nu pusta ut då hanär inlagd igen på sjukhus och där de kan hans sjukdom. Mina 300 dagar som spelfri är guld värda ❤️

Önskar dig all lycka härliga Kimsan72❤️❤️❤️
Mår för tillfället bra❤️ men det har varit en helvetesresa för min man efter hans operation. Kan just nu pusta ut då hanär inlagd igen på sjukhus och där de kan hans sjukdom. Mina 300 dagar som spelfri är guld värda ❤️

Bästa Annhha, kan ”bara” säga detsamma... & Jag står här i bakgrunden EVIGT hejande på Dig, Din man och Din son...
Ni är alla warriors... ❤️

Bulgarien är så himla varmt. Trodde det skulle vara kallt och så har man åkt till Kanarieöarna och frusit i onödan...
Fast vänta, du skrev något om Spaniens fåglar med? Jag är förvirrad.
Dom har en fågel som ser ut som en dufva. Låter som en uggla/fiskmaes. När den drar iväg efter att jag sulat en juiceförpackning så låter den som en ambulans. Skukt irriterande när man ska sova :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp