Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Tänker hyra en lägenhet i 2a hand, Avtalet är i princip klart.
Har dock ett par frågor för er som hyrt i 2a hand.
Hur har ni gjort med internet? Det är ju svårt för oss med anmärkningar och dylikt att få ett Internet abonnemang?
Finns det något speciellt ni känner att jag bör akta mig för?

Se även till så att Du vet SÄKERT vet att 2:a hands avtalet är godkänt av fastighetsägaren. Kan stå både kontraktsinnehavaren och Dig dyrt annars :(
Kan du inte bara behålla nuvarande internet eller det finns inte alls?

Se även till så att Du vet SÄKERT vet att 2:a hands avtalet är godkänt av fastighetsägaren. Kan stå både kontraktsinnehavaren och Dig dyrt annars :(
Kan du inte bara behålla nuvarande internet eller det finns inte alls?
Finns inget nät alls i dagsläget.
Ska se om han har nån bekräftelse på att han får hyra ut den.
Annars dubbelkollar jag med fastigheten.

Vill höja en varningens finger för uttag på flygplatser. Tog ut 60 euro, det kostade mig 1099kr. Helt sjukt. Vilket rån :(

Vill höja en varningens finger för uttag på flygplatser. Tog ut 60 euro, det kostade mig 1099kr. Helt sjukt. Vilket rån :(

1099 över dessa 60 euro eller totalt 1099?!

Kronan är ju precis som landet i övrigt helt åt helvete.

Valutakurs
1 EUR = 11,4221 SEK

Absurt alltså. Helvete.

Va? Vilken flygplats var det? Eller blev det någon tilläggsavgift utöver avgiften för uttag på flygplatsen?

Jäkligt glad över att jag och väninnan inte fick för oss att växla på flygplatsen när vi var iväg till Tyskland tidigare i veckan kan tilläggas :D (Och nej, resan är inget jag bränt pengar på. Blev medbjuden och inplanerat sedan länge)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp