Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Sitter här med en avsevärt förbättrad ekonomi, Känns riktigt skönt.
Inkasso skulderna är slut betalda, Har endast skuldsaldot kvar.
Tycker ni att jag bör amortera ner en specifik skuld i taget eller ska jag bara betala in till kronofogden och låta de sprida pengarna fritt så som med löneutmätningen?
Va tycker ni är smartast?

Sitter här med en avsevärt förbättrad ekonomi, Känns riktigt skönt.
Inkasso skulderna är slut betalda, Har endast skuldsaldot kvar.
Tycker ni att jag bör amortera ner en specifik skuld i taget eller ska jag bara betala in till kronofogden och låta de sprida pengarna fritt så som med löneutmätningen?
Va tycker ni är smartast?
Jag tog en skuld i taget, den minsta och betalade bort hela tiden...
Eller om du har koll på om det är dags för nån avgift på nån skuld så betala av den så du slipper avgiften :)

Synd att de bara räknar på bostadslån, med riktigt låga räntor. Hade varit intressant om de haft med blancolån, med 15-20% i artikeln, dvs hur det slår för många av oss här på sajten.... vilket politikerna också bör väga in!

Och om avdragen slopas helt, försvinner väl underskottssiffrona i upplysningarna? Bra eller dåligt?

Det bästa vore om detta kommer efter vi alla här är skuldfria :D

Synd att de bara räknar på bostadslån, med riktigt låga räntor. Hade varit intressant om de haft med blancolån, med 15-20% i artikeln, dvs hur det slår för många av oss här på sajten.... vilket politikerna också bör väga in!

Och om avdragen slopas helt, försvinner väl underskottssiffrona i upplysningarna? Bra eller dåligt?

De borde försvinna eftersom det inte borde rapporteras in som kontrolluppgift.. på samma sätt som skulder och tillgångar försvann från upplysningar och dekorationer ca 2007 när förmögenhetsskatten försvann

Jag tog en skuld i taget, den minsta och betalade bort hela tiden...
Eller om du har koll på om det är dags för nån avgift på nån skuld så betala av den så du slipper avgiften :)
Alla skulder som är kvar räknas in i mitt skuldsaldo, Så inga direkta avgifter utöver räntan tillkommer.
Men kanske smartast att beta av på det sättet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp