När du är i Malmö får du inte missa Köpenhamn![]()

Jag tog en skuld i taget, den minsta och betalade bort hela tiden...Sitter här med en avsevärt förbättrad ekonomi, Känns riktigt skönt.
Inkasso skulderna är slut betalda, Har endast skuldsaldot kvar.
Tycker ni att jag bör amortera ner en specifik skuld i taget eller ska jag bara betala in till kronofogden och låta de sprida pengarna fritt så som med löneutmätningen?
Va tycker ni är smartast?

Synd att de bara räknar på bostadslån, med riktigt låga räntor. Hade varit intressant om de haft med blancolån, med 15-20% i artikeln, dvs hur det slår för många av oss här på sajten.... vilket politikerna också bör väga in!
Och om avdragen slopas helt, försvinner väl underskottssiffrona i upplysningarna? Bra eller dåligt?

Synd att de bara räknar på bostadslån, med riktigt låga räntor. Hade varit intressant om de haft med blancolån, med 15-20% i artikeln, dvs hur det slår för många av oss här på sajten.... vilket politikerna också bör väga in!
Och om avdragen slopas helt, försvinner väl underskottssiffrona i upplysningarna? Bra eller dåligt?
Alla skulder som är kvar räknas in i mitt skuldsaldo, Så inga direkta avgifter utöver räntan tillkommer.Jag tog en skuld i taget, den minsta och betalade bort hela tiden...
Eller om du har koll på om det är dags för nån avgift på nån skuld så betala av den så du slipper avgiften![]()