Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Tack för alla tips, ska bli kul att åka till Malmö! Anledningen är en konsert som dottern ska på och när det ändå är sommarlov så tänkte vi passa på att se oss omkring lite. Har varit på semester på Österlen men aldrig i Malmö.

Hade missat det lilla ordet INTE (hon vill inte bada) men det hinner väl ändras till juli hahahah Falsterbo får man ta en tur till

:D ...och i direkt anslutning till Falsterbo ligger Skanör med tillhörande Skanörs Hamn! Underbart ställe, ”feta båtar” och AMAZING restauranger :)

I juli finns det en liten hästtävling i Falsterbo ifall man gillar ruskigt långa bilköer.

Haha... inte så liten heller - en av Sveriges största internationella skulle jag vilja säga med världens ALLA bästa ryttare... säger denna häst nörd :D

Jag är uppvuxen där nere och har många gamla klasskamrater och vänner boendes där. Många hyr ut sina villor för runt 50tkr för en vecka under den tiden - galet :eek:

Haha... inte så liten heller - en av Sveriges största internationella skulle jag vilja säga med världens ALLA bästa ryttare... säger denna häst nörd :D

Jag är uppvuxen där nere och har många gamla klasskamrater och vänner boendes där. Många hyr ut sina villor för runt 50tkr för en vecka under den tiden - galet :eek:
Kan vara kö ända från Vellinge om bron åker upp. Vilket den gör rätt ofta i juli.:)

Många hyr ut sina villor för runt 50tkr för en vecka under den tiden - galet :eek:

Det blir en mkt bra sidoinkomst. Du kanske kan tipsa dem att de kan söka tillstånd hos FI och börja låna ut om de inte vet vad de ska göra av alla pengarna :D:D:D Men efterfrågan är väl stor bara under sommarmånaderna men det blir ju pengar ändå...

I juli finns det en liten hästtävling i Falsterbo ifall man gillar ruskigt långa bilköer.

...med väldigt bra festade till ska sägas. Brukar vara jävla trevligt galej där nere med stockholmstjejer som gillar hästar och skumpa :D
Nu är man dock pappa och skuldsatt så det blir varesej det ena eller det andra i år :D

Hästtjejer är generellt mycket trevliga :D

...med väldigt bra festade till ska sägas. Brukar vara jävla trevligt galej där nere med stockholmstjejer som gillar hästar och skumpa :D
Nu är man dock pappa och skuldsatt så det blir varesej det ena eller det andra i år :D

Hästtjejer är generellt mycket trevliga :D

Låter som det blir Falsterbo till sommaren för min del då, haha :D

Låter som det blir Falsterbo till sommaren för min del då, haha :D

Brukar vara riktigt jävla hålligång där nere. Det går 10 tjejer på 1 kille och tro mig, alla ser trevliga ut :D Däremot så kostar det också skjortan....Dessutom när man var ung och dum så bjöd man som om det inte fanns en morgondag :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp