- Meddelanden
- 590
- Mottagna reaktioner
- 623
- Poäng
- 607
Hörrni ni som är från Malmö.... letade runt på nätet igår efter en lägenhet att hyra ett par dagar i Malmö i juli... hittade några som låg väldigt centralt och såg fina ut. Sen hittade jag en annan lägenhet som också såg fin ut och kostade inte alls lika mkt som de andra MEN blev så paff när jag började skrolla ner och läsa i objektbeskrivningen, blev verkligen så paff så jag var tvungen att kolla en gång till och en gång till att jag inte sett fel.
Det stod så här: Inte trygg för barn 0-12 år!!!!! Tror att området hette något med Forcia eller Forice eller liknande. Har aldrig varit i Malmö, känner bara till Rosengård eftersom det ofta är på Nyheterna. Antar att detta är ngt liknande område men vad då inte tryggt för barn 0-12... hur tryggt är det då för min 14-åring? Vi kommer hyra via bekanta ev.
Annars vad har ni för tips på saker att se och göra i Malmö... roligt för en tonåring? Vi har bil så vi kan åka runt. Sen tänkte vi åka till Köpenhamn och sen antingen mot Norge eller mot Tyskland, inte bestämt än.
Forcia? Du tänker inte på Fosie? Vad är tonåringen intresserad av? Laserdome?