- Meddelanden
- 3 136
- Mottagna reaktioner
- 2 581
- Poäng
- 1 707
Mest datorn. Tant ser dåligt och är kass på att skriva på mobilKör på mobilen.

Mest datorn. Tant ser dåligt och är kass på att skriva på mobilKör på mobilen.

2 Öl och postar i fel tråd. Herre min jesus. skulle skrivit i "Den stora tråden"![]()

Sitter och väntar på nattningstid av dottern (annan typ av dimma) sen får vi se när grabben blir lagd... Och vid det laget kommer jag troligtvis sitta och smådregla halvsovandes i soffan till nån film som jag bara hinner se 5 min på. Denna sköna fredagskväll.....Själv springer ja runt som en yr höna och säkerställer så allt e i sin ordning innan vännerna kommer & vi alla ska ”in i dimman...” denna sköna fredagskväll...![]()

Om jag hälsar på polarn i malmoe i sommar så får du och terry ledsaga mig till en rockpub. Alla där nere ville bara hänga på etage, inte alls min cup of teaSjälv springer ja runt som en yr höna och säkerställer så allt e i sin ordning innan vännerna kommer & vi alla ska ”in i dimman...” denna sköna fredagskväll...![]()
Om jag hälsar på polarn i malmoe i sommar så får du och terry ledsaga mig till en rockpub. Alla där nere ville bara hänga på etage, inte alls min cup of tea![]()
Där dansar ja på borden... hahaha !!!it´s oooonVi tar med Dig till Paddys...Där dansar ja på borden... hahaha !!!