Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Vad händer idag gott folk? Själv köpte jag en kasse öl. Har hållt upp en bra bit över 100dgr. Köpte samma bärs som Paolo Roborto dricker i sthlms natt. Löwenbrau :). Gött med lite metallica och bärs.

2 Öl och postar i fel tråd. Herre min jesus. skulle skrivit i "Den stora tråden" :D

Själv springer ja runt som en yr höna och säkerställer så allt e i sin ordning innan vännerna kommer & vi alla ska ”in i dimman...” denna sköna fredagskväll... :)

Själv springer ja runt som en yr höna och säkerställer så allt e i sin ordning innan vännerna kommer & vi alla ska ”in i dimman...” denna sköna fredagskväll... :)
Sitter och väntar på nattningstid av dottern (annan typ av dimma) sen får vi se när grabben blir lagd... Och vid det laget kommer jag troligtvis sitta och smådregla halvsovandes i soffan till nån film som jag bara hinner se 5 min på. Denna sköna fredagskväll..... ;)

Om jag hälsar på polarn i malmoe i sommar så får du och terry ledsaga mig till en rockpub. Alla där nere ville bara hänga på etage, inte alls min cup of tea :p

Hörrni ni som är från Malmö.... letade runt på nätet igår efter en lägenhet att hyra ett par dagar i Malmö i juli... hittade några som låg väldigt centralt och såg fina ut. Sen hittade jag en annan lägenhet som också såg fin ut och kostade inte alls lika mkt som de andra MEN blev så paff när jag började skrolla ner och läsa i objektbeskrivningen, blev verkligen så paff så jag var tvungen att kolla en gång till och en gång till att jag inte sett fel.
Det stod så här: Inte trygg för barn 0-12 år!!!!! Tror att området hette något med Forcia eller Forice eller liknande. Har aldrig varit i Malmö, känner bara till Rosengård eftersom det ofta är på Nyheterna. Antar att detta är ngt liknande område men vad då inte tryggt för barn 0-12... hur tryggt är det då för min 14-åring? Vi kommer hyra via bekanta ev.

Annars vad har ni för tips på saker att se och göra i Malmö... roligt för en tonåring? Vi har bil så vi kan åka runt. Sen tänkte vi åka till Köpenhamn och sen antingen mot Norge eller mot Tyskland, inte bestämt än.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp