- Meddelanden
- 590
- Mottagna reaktioner
- 623
- Poäng
- 607
Låter lika glamouröst som här...hann faktiskt med en maskin med tvätt innan ungarna slocknadeTvätt och diskmaskinstjänst..
Låter lika glamouröst som här...hann faktiskt med en maskin med tvätt innan ungarna slocknadeTvätt och diskmaskinstjänst..
Själv firar ja att förbehållsbeloppet har ökat med några tior... så litta frysta räkor & vin sitter ja med ikväll & NJUTER ...Skön fredagskväll med andra ord!![]()

Missat och missat... Här går sömn före kvällsgympa...Blev förresten fiskpinnar och makaroner här ikväll och ingen tacosNi har missat fredagssexet. Alla Svensson har det och äter tacos på fredagar.
Jag åt inte tacos.-Missat och missat... Här går sömn före kvällsgympa...Blev förresten fiskpinnar och makaroner här ikväll och ingen tacosVad för vin skulle passat till det tro?

Se där, en till som hoppar tacos på fredagenJag åt inte tacos.-![]()
Kanske blev något mer spännande än fiskpinnar hos dig?Pulled pork. -Se där, en till som hoppar tacos på fredagenKanske blev något mer spännande än fiskpinnar hos dig?

Se där, en till som hoppar tacos på fredagenKanske blev något mer spännande än fiskpinnar hos dig?
Mat som sköter sig själv i ugnen är bäst! Speciellt om man är lat som jag när det kommer till matlagning... eller ja, jag kan om jag villPulled pork. -![]()