Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Usch & fy... då innebär det att nytt brev från KF är på väg till arbetsgivaren alltså?! :(
Vet du om det blir någon förändring gällande förbehållsbeloppet i år ?!!

Normalbeloppet är höjt lite, minns inte siffrorna nu men det brukar vara några tior.

Ja. Nytt beslut tillarbetsgivaren, till dig och till alla borgenärer

Fy fan vad jag är trött på helikoptern som snurrar om nätterna i Malmö. Det låter för fan som att man sover nära en landningsbana.

Däremot, en stor fördel med Malmö - Vi har närmare till Kastrup än till våra jobb i princip. Så miljötalibanerna kan höja flygskatten hur mycket dom vill, vi skåningar flyger ändå från Danmark och röstar dessutom korrekt. muhahahaha. Resten av landet kan gott ha det. Både flygskatter och allt annat skit dom röstat fram.

Fy fan vad jag är trött på helikoptern som snurrar om nätterna i Malmö. Det låter för fan som att man sover nära en landningsbana.

Däremot, en stor fördel med Malmö - Vi har närmare till Kastrup än till våra jobb i princip. Så miljötalibanerna kan höja flygskatten hur mycket dom vill, vi skåningar flyger ändå från Danmark och röstar dessutom korrekt. muhahahaha. Resten av landet kan gott ha det. Både flygskatter och allt annat skit dom röstat fram.

Kunde inte ha sagt de bättre själv! Satt faktiskt själv & tänkte på detta igårkväll när helikoptern var uppe & snurrade & de kändes som den cirkulerade precis ovanför mitt hus... Varje kväll e den uppe. :( Läste i Sydsvenskan att så kommer den förbli ett bra tag framöver för att ”skapa trygghet” stod de...
& ja, vi får tacka vår lyckliga stjärna över att vi bor så nära en AMAZING stad, Köpenhamn & Kastrup... :)
Tänk om Danmark bara ville ta vårt lilla Skåneland tillbaks igen?! Så bra de hade kunnat bli... Dock tycker nog Danskarna att lilla Skåneland har blivit fördärvat, så dom vill inte ha oss....:(

Normalbeloppet är höjt lite, minns inte siffrorna nu men det brukar vara några tior.

Ja. Nytt beslut tillarbetsgivaren, till dig och till alla borgenärer

Va?! Skickas det även ett brev till alla mina borgenärer oxå?! Vad står det i det brevet?! Framgår mitt totala utmätnings belopp där eller den del av utmätningsbeloppet som kommer den enskilda borgenären tillhanda ?!

Va?! Skickas det även ett brev till alla mina borgenärer oxå?! Vad står det i det brevet?! Framgår mitt totala utmätnings belopp där eller den del av utmätningsbeloppet som kommer den enskilda borgenären tillhanda ?!

Självklart får dom kopior också, hur ska dom annars veta vad som händer, dom får kopia vid varje tilläggsbeslut också.

Skatteverket skickar ut

Inkomstdeklaration 1
Du som har en digital brevlåda får din deklaration digitalt 7–13 mars. Du får en pdf som ser ut som den vanliga deklarationen.

Jahapp, fredag! Hur fördriver ni kvällen? Själv hamnade jag här igen. Jag överväger att slå på stort och inta lite finkaffe (Zoegas Forza!) framför datorn senare när ungarna väl har somnat :D

Jahapp, fredag! Hur fördriver ni kvällen? Själv hamnade jag här igen. Jag överväger att slå på stort och inta lite finkaffe (Zoegas Forza!) framför datorn senare när ungarna väl har somnat :D

Tvätt och diskmaskinstjänst..

Själv firar ja att förbehållsbeloppet har ökat med några tior... så litta frysta räkor & vin sitter ja med ikväll & NJUTER ...Skön fredagskväll med andra ord! :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp