Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ett tips angående mat... handla inte frukt grönsaker på affären. Gå till arabiska livs affärerna ist... bananer kostar typ 12 kr kg där samma äpple 14 kr kg... kollar man t.e.x Ica , Lidl Willys osv. Så äre ju över 30 på vissa frukter. Samma gäller grönsaker...
Och så hittar man frukter och grönsaker man annars inte hittar. Köpte färska dadlar (gula) häromdagen. Såååååå goda.

Och så hittar man frukter och grönsaker man annars inte hittar. Köpte färska dadlar (gula) häromdagen. Såååååå goda.
exakt :) jag skulle köpa blåbär hallon osv på
Willys igår köpte hallon 125g 33kr...

Sen va jag på arab livs idag. Då köpte jag blåbär 10 kr för ett paket färska... kosta 33 på Willys. Sen även 250g jordgubbar 19kr. Bra pris! Och sonen ääääälskade blåbären och jordgubbarna... win win

Ett tips angående mat... handla inte frukt grönsaker på affären. Gå till arabiska livs affärerna ist... bananer kostar typ 12 kr kg där samma äpple 14 kr kg... kollar man t.e.x Ica , Lidl Willys osv. Så äre ju över 30 på vissa frukter. Samma gäller grönsaker...
Word på den! Mangon kostar 27 spänn typ på mitt Ica. På Arabiska affären 10kr Handlar allt frukt och grönt där. Även torghandeln brukar vara bra!

Tack för tipset!! Får bege mig ut på äventyr imorgon :)

Word på den! Mangon kostar 27 spänn typ på mitt Ica. På Arabiska affären 10kr Handlar allt frukt och grönt där. Även torghandeln brukar vara bra!

Om man nu inte får springa på arabiska affären i jobbet då och då..

Min son som fyller 1 år nu om 1 Veck. har börjat äta all mat helt själv nu och även börjat gå helt utan problem o_O Känns som han är tidig med allt. Tiden går för fort... sjukaste är dock när han äter kött kyckling är det bästa han vet. Han åt idag en halv stor kyckling file plus 2 potatis... äter mer än sin snart 6 åriga syster:facejoy:

Gör det :) det är stor skillnad. Första gången jag handla för 2 år sen kolla jag som ett frågetecken ifall dom glömt slå in nått :facejoy: Handls gurka paprika tomat och de blev typ 15kr haha
Dröm! Det är något jag älskar när jag är utomlands, gå i mataffärer och marknader :faceheart: Billigt, solmoget och för att inte tala om smakerna, halleluja!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp