Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

jag blev förvånad över att det blev så billigt när jag handlade idag, men då var mer än hälften av varorna 50% med kort datum så det förklarar saken. jag jag tycker stt det är pinsamt att lägga upp så mycket varor med röda 50% lappar

jag blev förvånad över att det blev så billigt när jag handlade idag, men då var mer än hälften av varorna 50% med kort datum så det förklarar saken. jag jag tycker stt det är pinsamt att lägga upp så mycket varor med röda 50% lappar
Äsch då! Jag brukar ofta handla direkt på morgonen när butiken handlar, just för att få dessa rabatterade varorna! :D

Helt galet… köpte lite bröd, ost, pålägg, smör, grönsaker och lite frukt.. 394kr!! Såg att ost och kalkonen va minst 10 kr dyrare
Oj, jag har upplevt lite även på willys där vi oftast handlar, men som du säger har jag också märkt större skillnad på Lidl, vi åkte mycket dit förut, men då vi har närmare till willys så blir det att vi handlar där istället.

Oj, jag har upplevt lite även på willys där vi oftast handlar, men som du säger har jag också märkt större skillnad på Lidl, vi åkte mycket dit förut, men då vi har närmare till willys så blir det att vi handlar där istället.
Måste kolla nästa gång jag storhandlar, jag kör storhandlingen på Willys och stödhandlingen på Lidl

Bästa som finns när man kan fynda dyra matvaror :)

Handlade på Lidl idag.. Är det bara jag som tycker att dom höjt priserna ganska rejält på de flesta varor på senaste?
Nej jag håller med dig. Allt har stigit överallt. Kan tänka mig det stigit ännu mer på vanliga affärer...

Ett tips angående mat... handla inte frukt grönsaker på affären. Gå till arabiska livs affärerna ist... bananer kostar typ 12 kr kg där samma äpple 14 kr kg... kollar man t.e.x Ica , Lidl Willys osv. Så äre ju över 30 på vissa frukter. Samma gäller grönsaker...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp