Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Då sitter man i bilen på väg mot Ullared, igår öppna de 2200kvm yta med SKOR!
Budget ligger på 25.000kr, jag hoppas min man inte är allt för shoppingsugen :facejoy:

Ha en fin helg allihop! Ni är grymma, glöm inte det! <3

Senast ändrad:
Budget ligger på 25.000kr, jag hoppas min man inte är allt för shoppingsugen :facejoy:

Underbart! Njut av dagen :)

25000 kr, det är ni Ros-Marie och Kjell.:facejoy:
Så avundsjuk min budget är max 2000 kr när jag ska dit om någon vecka. -:)

25000 kr, det är ni Ros-Marie och Kjell.:facejoy:
Så avundsjuk min budget är max 2000 kr när jag ska dit om någon vecka. -:)
Vi har kämpat hårt och sparat sparat o sparat! Så nu blev det äntligen dags, hade bokat stuga mellan 5-6 mars först. Men så läste jag om skoavdelningen och tänkte ”de här missar jag inte med 3 veckor”, så jag ringde och bokade om :facejoy: Men nu äntligen:faceheart:

Vi har kämpat hårt och sparat sparat o sparat! Så nu blev det äntligen dags, hade bokat stuga mellan 5-6 mars först. Men så läste jag om skoavdelningen och tänkte ”de här missar jag inte med 3 veckor”, så jag ringde och bokade om :facejoy: Men nu äntligen:faceheart:
Hoppas att det blir en fantastisk tur. <3

Härlig tid att vara uppe för jobb på en lördag...

Då är vi två dock va jag uppe 05:00 haha. Jobb eller inte dock så är jag jämt uppe senast 6 pga av en 1 åring som ej vill ej sova längre... haha sköna pengar dock jobba en lördag. När man varit föräldra ledig inte jobbar på 2 månader.
Härlig tid att vara uppe för jobb på en lördag...

Då är vi två dock va jag uppe 05:00 haha. Jobb eller inte dock så är jag jämt uppe senast 6 pga av en 1 åring som ej vill ej sova längre... haha sköna pengar dock jobba en lördag. När man varit föräldra ledig inte jobbar på 2 månader.
Ja det är ganska bra betalt på helg, vi var rätt många idag också

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp