Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Har någon här skaffat gymkort med skuldsanering? Tas kreditupplysning vid årskort/upplägg eller är det engångsbelopp i förskott som gäller?
Nu är inte jag på nåt av dom stora rikstäckande gymen men för mig har det aldrig tagits kreditupplysning. Borde inte behövas då det väl bara är att stänga kortet om autogirot inte går igenom?

Nu är inte jag på nåt av dom stora rikstäckande gymen men för mig har det aldrig tagits kreditupplysning. Borde inte behövas då det väl bara är att stänga kortet om autogirot inte går igenom?
Ja alltså jag kan inte heller minnas att jag varit med om det, det är ju ingen avbetalning riktigt och måste ju vara massor med folk som har en anmärkning som gymmar. Får testa.

Och du är en surkärring.
Om det var passion som drev honom hade han inte lagt sig i fildelningsdebatten och försökt stämma skiten ur folk till höger och vänster.
Han var den sista som riskerade att bli fattig på det.

Har någon här skaffat gymkort med skuldsanering? Tas kreditupplysning vid årskort/upplägg eller är det engångsbelopp i förskott som gäller?
Jag har på Nordic Wellness.

Något man börjar vara otroligt less på är alla som skyller på postnord.. i princip ingen verkar få fram ett enda brev, och dom kommer inte heller i retur. Är ju lite svårt att tro på när man vet att det skickats 10-20 brev inom ett par månader. Att ingen ska ha kommit fram och inte heller gått i retur är ju inte rimligt.
När man nämner att dom får det till kivra så har det inte kommit fram där heller, fast dom fått deklarationen och annat.. (vi ser att det kommit fram men inte om det öppnats..)
Brukar inte tas emot så väl när man vänligt förklarar att man tycker dom pratar strunt..

Något man börjar vara otroligt less på är alla som skyller på postnord.. i princip ingen verkar få fram ett enda brev, och dom kommer inte heller i retur. Är ju lite svårt att tro på när man vet att det skickats 10-20 brev inom ett par månader. Att ingen ska ha kommit fram och inte heller gått i retur är ju inte rimligt.
När man nämner att dom får det till kivra så har det inte kommit fram där heller, fast dom fått deklarationen och annat.. (vi ser att det kommit fram men inte om det öppnats..)
Brukar inte tas emot så väl när man vänligt förklarar att man tycker dom pratar strunt..
Vad gäller om vederbörande inte har någon folkbokföringsadress eller postbox? Och inte har anmält e-brevlåda? Hur ser man till att den har blivit delgiven då?

Vad gäller om vederbörande inte har någon folkbokföringsadress eller postbox? Och inte har anmält e-brevlåda? Hur ser man till att den har blivit delgiven då?

Det var inte frågan om delgivning, det var frågan om att mängder med brev påståtts inte kommit fram, vilket är skitsnack helt enkelt.
Delgivning går inte via e-brevlåda, däremot kan man få föreläggandet där så man kan logga in på mina sidor o delge sig själv där.
Vissa saker går att delge genom kungörelse, en del tar man reda på var dom bor ändå, ett visst klientel brukar man kunna delge genom kriminalvård eller polisen.

Nä det är ju bara rent skitsnack. Ett brev, om det nu skulle vara okänt på adressen, går alltid ut för en sökning. Hittas inte adressatens namn på befintliga lådor/brevinkast returneras det som okänt. Det är dock många brev från kronofogden som går direkt i retur då adressen antagligen är den senaste kända men adressaten inte bott där på jättelänge. (Förutsatt att det är en brevbärare med koll och som gått distriktet länge då vill säga)

Vi har utdelning av post 2ggr i veckan och de sista breven jag har fått har tagit 12-14 dagar att få hem.

Vi har utdelning av post 2ggr i veckan och de sista breven jag har fått har tagit 12-14 dagar att få hem.

Men att varenda brev från just kfm, när det skickats i princip något i veckan sedan före jul, skulle ha kommit bort eller inte kommit fram än känns ju lite otroligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp