Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Tycker detta är ganska sjukt, om det stannar vid detta kan jag ändå förstå det. Men att man ska införa någon medicinsk apartheid som i Österrike och Tyskland där ickevaccienrade inte ens får vistas utomhus tycker jag känns ganska sjukt. Det säger jag som dubbelvaccinerad med Pfizer i princip så fort det blev min tur. 90% av min släkt,familj och vänner är också vaccinerade men det gör inte det hela mer sjukt.

Vi talar alltså om 20% som inte ens tagit första dosen, ska var femte medborgare få sina grundläggande mänskliga rättigheter överkörda? Fruktansvärt.
Håller med dig...

Vidrigt påminner lite om
Nazist Tyskland "visa pass så
Du inte är jude" Sverige blir en jävla farcist stat haah..

Säger

Tycker detta är ganska sjukt, om det stannar vid detta kan jag ändå förstå det. Men att man ska införa någon medicinsk apartheid som i Österrike och Tyskland där ickevaccienrade inte ens får vistas utomhus tycker jag känns ganska sjukt. Det säger jag som dubbelvaccinerad med Pfizer i princip så fort det blev min tur. 90% av min släkt,familj och vänner är också vaccinerade men det gör inte det hela mer sjukt.

Vi talar alltså om 20% som inte ens tagit första dosen, ska var femte medborgare få sina grundläggande mänskliga rättigheter överkörda? Fruktansvä

Vi talar alltså om 20% som inte ens tagit första dosen, ska var femte medborgare få sina grundläggande mänskliga rättigheter överkörda? Fruktansvärt.
Säger som GW: Ta en för laget

Jag har tagit två... Pfizer.

Okej, borde väl få gå på hockey om man har bevis på 2 sprutor. Även om inte det har kommit in på covidpass online

Det är ju inte någon grundlagsskyddad rättighet att få gå på hockey.
Om dom säger att kravet är ett pass, så kommer det med all sannolikhet innebära att det krävs ett pass.

Är lite rädd för biverkningar, speciellt med hjärtat. Står en del om det och jag idrottar i division 2.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp