Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ja speldjävulen är galen när den har greppet om en. Då återbetalningen är 96-97 %, förlorar alla i det långa loppet… de enda som vinner är spelbolagen.
Exakt vi vinner ibland efter 1 månad egentligen vi vinner det som vi förlorade förra månaden så ingen vinst .

Ja speldjävulen är galen när den har greppet om en. Då återbetalningen är 96-97 %, förlorar alla i det långa loppet… de enda som vinner är spelbolagen.

Nja, känner ett par personer som livnär sig på betting. Eftersom vissa blir rika på det förlorar gemene hobbyspelare dock desto mer.

Det var det som triggade igång mig för några år sen när man läste om nån som levde på betting. Såhär i efterhand kan man konstatera att jag skulle ta vilket skitjobb som helst bara jag slapp spela under dagarna och ha med spelbolagen att göra

Det var det som triggade igång mig för några år sen när man läste om nån som levde på betting. Såhär i efterhand kan man konstatera att jag skulle ta vilket skitjobb som helst bara jag slapp spela under dagarna och ha med spelbolagen att göra

Problemet är ju hur man är som person.
Vet iaf minst 2 personer i min närhet som bara spelar på en sida.
Där ser man alla insättningar/uttag.
Dom sätter in 500kr tex,spelar ett tag. Kommer upp till 1500kr i saldo.
Fan vad gött tänker dom, nästan en hel arbetsdag i intjänade pengar på 1 timmes tidsfördriv framför skärmen. Där och då nöjer dom sig som man egentligen borde

Sambon funderar på att leasa en billig bil men ett frågetecken har dykt upp.

Vi har försökt googla oss till vad man kan förvänta sig för leveranstid.
Vissa bilar finns redan på plats har jag sett men

Sambon funderar på att leasa en billig bil men ett frågetecken har dykt upp.

Vi har försökt googla oss till vad man kan förvänta sig för leveranstid.
Vissa bilar finns redan på plats har jag sett men
Billig? Dacia sandero kommer man undan med under 2k va?

Någon månad eller 2

Billig? Dacia sandero kommer man undan med under 2k va?

Någon månad eller 2

Det kanske man gör, tänks och övervägs lite med olika alternativ om det ska bli leasingbil eller inte.

Blir det leasing blir det en seat ibiza utan tillval eller milökning.
Landar på 2095 hos en återförsäljare

1750 gick sandero på. 350 i månaden billigare är ju bra om ekonomin är tight

Kul att bilprovningen verkar ha semester eller covid allihop. Missat besikta ett fordon och kan komma undan med att åka 12 mil enkel om den ska besiktas kommande vecka.

Fan.

Känns fan verkligen i luften som att hösten står bakom hörnet. Helvete. Får alltid höstdepression :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp