Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Kolla upp ditt kollektivavtal , där ska det framgå. Men kolla också ditt avtal. För det kan bero på anställningsform.
Om du är med i facket så är det himla bra att kunna ringa dom och bolla sina frågor.
Jag har dock obetald övertid utan får bara ta ut det i komp med överenskommelse från närmaste chef.
Det står i mitt anställningsavtal. Så det är bara att gilla läget. Men jobbar sällan övertid.

Ja, tror det är något avtal de har då, vi ligger ok så kan man inte ta det i pengar utan i komp och sen när det verkligen behövs övertid kan man välja vad man vill ta. Men jobba in timmar kan alltid vara bra det med så kan man ta lite betald ledighet

Ja, tror det är något avtal de har då, vi ligger ok så kan man inte ta det i pengar utan i komp och sen när det verkligen behövs övertid kan man välja vad man vill ta. Men jobba in timmar kan alltid vara bra det med så kan man ta lite betald ledighet
Vi får inte spara mycker komp då brukar dem betala övertid .

Ville bara skriva detta nu när jag kan se klart över mitt missbruk.
Sista gångerna jag satt och spela,
Sätter en ett par tusen, kör höga bets på roulette, nu kommer storvinsten så jag kan betala alla lån.
Vann inget.
Gick över till någon slot, körde spins på flera hundra kr styck, nu nu jävlar smäller jag in storvinsten
Vann inget
Trycker en mer tusenlappar
Tar andra spel, flera hundra kronor skinnet, jackpotten är nära nu.
Nu är lånen ett minne blott
Vann noll
Alltså helt sjukt roligt i efterhand hur man tänker helt galet

Flera borde känna igen sig :)

Sätter en ett par tusen, kör höga bets på roulette, nu kommer storvinsten så jag kan betala alla lån.
Vann inget.
Gick över till någon slot, körde spins på flera hundra kr styck, nu nu jävlar smäller jag in storvinsten
Vann inget
Vann noll

Ja speldjävulen är galen när den har greppet om en. Då återbetalningen är 96-97 %, förlorar alla i det långa loppet… de enda som vinner är spelbolagen.

Vann inget.
Vann inget
Vann noll

Ja tyvärr och nu du förlorade flera tusen .som du kommer nästa månaden att jaga och tillbaka förlust Känner igen mig i den skiten :( .
Kan säga att 3 månaden har inte spelat och känns bra har mer pengar .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp