Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hihihi nä inte kf (tack o lov att du förtydligade att kf inte börjat med att mörda folk (än) :facejoy:). Med NI menade jag skåningarna som vi har här på forumet.

Ständigt dessa buspojkar från den skånska myllan. Kan inte prata ordentligt och smäller bomber varje kväll

Hihihi nä inte kf (tack o lov att du förtydligade att kf inte börjat med att mörda folk (än) :facejoy:). Med NI menade jag skåningarna som vi har här på forumet.

Jag höde att KF ska börja få hjälp av arméns prickskyttar.
Öppnar man inte efter ett antal påhälsningar, kommer inte riktigt ihåg hur många det var... Men då sätter dom ut en prickskytt utanför huset. :facejoy::facejoy:o_O

Öppnar man inte efter ett antal påhälsningar, kommer inte riktigt ihåg hur många det var... Men då sätter dom ut en prickskytt utanför huset. :facejoy::facejoy:o_O
Hihi ja eller säljer KF skulderna till ryska maffian, populärt idag o sälja skulder framförallt Inkassobolag.

Inte där än, räcker gott med polis med förstärkningsvapen om det kniper

Inte där än, räcker gott med polis med förstärkningsvapen om det kniper

Hade ju varit något annars om familjen sitter och kollar fångarna på fortet med uppdukat godisbord och ska ha Fredagsmys. Sedan smäller det helt plötsligt till då teven fick sig en salva. :facejoy:

Hade ju varit något annars om familjen sitter och kollar fångarna på fortet med uppdukat godisbord och ska ha Fredagsmys. Sedan smäller det helt plötsligt till då teven fick sig en salva. :facejoy:
Så klart at KF inte skulle skjuta sönder TV'n, hur skall de kunna utmäta den och få några pengar för den då?
Jag tror dom då skulle skjuta sönder billigare saker, t.ex. gammal xbox 360 och sånt som ingen vill ha ändå.

Men då kommer avgiften att höjas ju så det blir ännu dyrare när delgivningsbrevet landar i brevlådan :eek:

Samma maxkostnad för ombud även om det landar på polisdelgivning.
Finns något undantag för något kring elnät, där elnätsägaren har rätt till särskild ersättning för delgivning av att man ska klippa kabeln

Ni/vi med begränsad ekonomi och barn mellan 9-12 år, vad hittar ni på i sommar? :)

Bra väder: Stranden. Tar med mat (hembakat bröd, frukt, dricka etc.). Berättar för barnen innan att det inte är någon idé att tjata om glass, brukar lämna plånboken hemma för säkerhets skull...

Sämre väder: Skogen. Samma upplägg men lägre risk för glasstjat. Ibland hittar man svamp/bär...

Sämst väder: Baka, inomhus. Kladdigt, billigt och kul för alla åldrar. Gott dessutom, och huset luktar gott. Högläsning av någon spännande kapitelbok (kan vara svårt att hitta någon som passar alla). Biblioteket!

Generellt: cykla så mycket det går, kul, nyttigt och billigt. Åka kollektivt är ett litet äventyr i sig, i praktiken gratis för barn. Packa matsäck och ta buss/tåg till en annan ort för att bada/leka/promenera där tycker mina ungar är skitspännande...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp