Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Någon som följer serien Tunna Blå linjen på SVT? I så fall vad tycker ni. Jag har tittat på de avsnitt som finns på SVT play. Fått uppfattningen att serien är en aning för mörk för min smak men att det troligen speglar polisens vardag.

Någon som följer serien Tunna Blå linjen på SVT? I så fall vad tycker ni. Jag har tittat på de avsnitt som finns på SVT play. Fått uppfattningen att serien är en aning för mörk för min smak men att det troligen speglar polisens vardag.

Jag tycker den är bra. Håller med att den är mörk, och troligen speglar polisyrket väl.
Och man blir inte alls sugen på att skola om sig till polis när man ser den. Tufft yrke.

Jag tycker den är bra. Håller med att den är mörk, och troligen speglar polisyrket väl.
Och man blir inte alls sugen på att skola om sig till polis när man ser den. Tufft yrke.
Jepp när man ser alla utryckningar de får göra och vad de får se är väldigt mörkt.
Jag ska fortsätta kika på den.

Den är bra men hade hellre sett en dokumentär i stil med Södertäljepolisen, men tydligen inkräktar det på en massa rättigheter som brottslingar har i Sverige.

"Cops" i Malmö vore något.

Ja det är så det ser ut. I Kalifatet. Som boende i staden kan jag säga att det dessutom är i underkant och serien är aningen politiskt korrekt för 99% av alla grova våldsbrott utförs tyvärr av våra nya medborgare. Det är ett faktum. Åtminstone i Malmö.

Ja det är så det ser ut. I Kalifatet. Som boende i staden kan jag säga att det dessutom är i underkant och serien är aningen politiskt korrekt för 99% av alla grova våldsbrott utförs tyvärr av våra nya medborgare. Det är ett faktum. Åtminstone i Malmö.
Det är samma här. I Göteborg. Drar mig för att ta med barnen in till stan.

Det är samma här. I Göteborg. Drar mig för att ta med barnen in till stan.

Jag har hört ganska mycket skräckhistorier om området kring nordstan. Jag har varit ett par gånger i Göteborg, primärt för att kolla på fotboll eller liseberg. Men när jag då gick förbi/igenom Nordstan minns jag det inte som något särskilt stökigt men det verkar ha förändrats.

Jag har hört ganska mycket skräckhistorier om området kring nordstan. Jag har varit ett par gånger i Göteborg, primärt för att kolla på fotboll eller liseberg. Men när jag då gick förbi/igenom Nordstan minns jag det inte som något särskilt stökigt men det verkar ha förändrats.
Nordstan och området runt Operan, Järntorget, Andra Långgatan m fl ska man akta sej för. Tyvärr, nu när restaurangerna stänger kl 20, och inget "vanligt" folk är ut så har det blivit lite ruggigare även där det varit relativt tryggt innan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp