Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Finns det dataexperter här?

Skaffade id-skydd idag. Har en gammal e-post sen typ 2005. Så la till den som bevakning. Kom upp varning darknet.Stod nånting mars 2019. Fattar inte helt vad det är eller om man ska se det allvarligt? Använder min e-post dagligen, men detta är lite obehagligt.

Förstår att det är någon sida utöver det vanliga som kriminella använder. Kan tillägga att jag aldrig testat droger eller har aldrig umgåtts med folk som håller på med sånt. Vet inte hur man använder andra sidor.

Vad kan folk göra med en mejl? Har slängt alla min mejl så inga personuppgifter finns. Är lite orolig här...

Skaffade id-skydd +bisnode bevakning. Fick ett skumt samtal förut idag så var därför jag skaffade allt detta. Gav inga banknummer eller personnummer i samtalet

Permitterad i januari igen. Helvete :(!
Jag som tagit pass i en annan stad inom samma företag för att få ihop timmar.

Finns det dataexperter här?

Skaffade id-skydd idag. Har en gammal e-post sen typ 2005. Så la till den som bevakning. Kom upp varning darknet.Stod nånting mars 2019. Fattar inte helt vad det är eller om man ska se det allvarligt? Använder min e-post dagligen, men detta är lite obehagligt.

Var kom varningen upp? Det låter mest som skräppost.

Nu är det bara en vecka kvar till det här fruktansvärda 2020 är över! Skönt :D!

Dom här restriktionerna som råder nu med bland annat barer som måste stänga 20:00 , hur länge sträcker sig dess?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp