Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ja hade ni delat med än bara sängen så hade ni dock varit rykta :D

Tvätta händerna hela tiden och sprita dom, hjälper väl knappt men bättre än inget.

Gör så och jobbar med handskar. Men så lite som folk tar hänsyn så lär det sprida sig ändå! Jag är ofta sjuk för att att antingen kollegor kommer till jobbet sjuka eller någon på gymmet tränar sjuk och kladdar överallt.

BREAKING: Italy reports 466 new cases of coronavirus and 27 new deaths, raising total to 2,502 cases and 79 dead. Kom nyss in på BNO news.
Usch så obehagligt blir inga extrapass på akuten i nuläget :(

52 personer har bekräftats smittade med coronaviruset i Sverige.

Under onsdagen kom 22 nya fall: I Stockholm, Värmland, Västra Götaland, Örebro län och i Skåne.

Folkhälsomyndigheten meddelar nu att de kommer att testa fler personer med symptom.

Hur funkar era samboliv när ni har lån?

Känner själv att min sambo inte förstår helt hur det är ibland. Tycker det är så dyrt med sambo också

Ibland vill jag bara låsa in mig i min bubbla och bara få vara i ensamhet. Typ fly ifrån allt och det gör jag bäst när jag är ensam. Är lite trött på att anpassa mig med allt och finnas där när man egentligen inte är så stark. Samma med ekonomin nu när hon är mammaledig så ska jag dela min lön och på något sätt så blir det psykologiskt jobbigt när man vet hur rik hon är

Någon som känner igen sig?

Ni borde ha gemensam ekonomi. Hade underlättat det hela.

Hur funkar era samboliv när ni har lån?

Känner själv att min sambo inte förstår helt hur det är ibland. Tycker det är så dyrt med sambo också

Ibland vill jag bara låsa in mig i min bubbla och bara få vara i ensamhet. Typ fly ifrån allt och det gör jag bäst när jag är ensam. Är lite trött på att anpassa mig med allt och finnas där när man egentligen inte är så stark. Samma med ekonomin nu när hon är mammaledig så ska jag dela min lön och på något sätt så blir det psykologiskt jobbigt när man vet hur rik hon är

Någon som känner igen sig?
Men Pala87 hade ni inte pratat om detta du o sambon?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp