Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag ska vänta ut mina med så jag vågar inte heller men man blir ju bra nyfiken :(

Kreddy är ju helt dött med. Kan varken se betyg eller lån

Fyfan! Ligger och lyssnar på ”Lukas Betting - Så spelade jag bort 20 miljoner på ett år” på Storytel. Släpptes idag för er som vill lyssna. Usch vad man känner igen sig i mycket. Får svettningar när jag tänker tillbaka när man var mitt i skiten...... uuuuuuusch

BREAKING: Italy reports 466 new cases of coronavirus and 27 new deaths, raising total to 2,502 cases and 79 dead. Kom nyss in på BNO news.

Vi har ju ett fall här i Lund nu också :S En student som är smittad. Hoppas inte han/hon varit på mitt jobb och tagit på saker.

Finns det någon här som inte bryr sig om en UC-förfrågning överhuvudtaget så får man gärna ta en för laget.

UC ligger helt nere, kan hända att man kan få igenom lån med kalasränta...

Jag har 0 FF redan i maj så jag vågar fan inte!!
Jag tog en för laget.
Körde via lendo och fick inga erbjudanden direkt, så det visar nog inte till någon fördel

Det kan iofs betyda att man inte kan söka också? Då lär väl inte din UC belastas utan bankerna får bara en blank/tom förfrågan...

Vi har ju ett fall här i Lund nu också :S En student som är smittad. Hoppas inte han/hon varit på mitt jobb och tagit på saker.

Tvätta händerna hela tiden och sprita dom, hjälper väl knappt men bättre än inget.

Tvätta händerna hela tiden och sprita dom, hjälper väl knappt men bättre än inget.

Man får ju influensor sånt då. Blir du smittad av denna så blir du sjuk. Mer händer inte om du inte är i riskgruppen!

Min kompis fick svininfluensan 2009 när vi var ett kompisgäng utomlands. Vi delade rum 5 st grabbar, ingen av oss blev sjuka mer än han som blev smittad. En kompis delade säng med honom, vi andra delade kök, toalett och rum.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp