Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Lägg in alla betalningarna nu i januari så slipper du tänka mer på det under året.

Jag gjord een ansökan via kontantfinans i måndags förra veckan. Ännu ej fått svar, skickade ett meddelade och frågade varför?
Hög belastning, Flexkontot är samma koncern som Kontantfinans dvs Brixo.

när någon ansökte, vad hade du för förutsättningar? betyg på Bisnode? samt några betalningsanmäkningar?
Samt när ansökte du och fick svar? hade uppskattat om någon kunde besvara några frågor snälla... . Fick du svar direkt på skärmen eller skulle de återkomma till dig?

Någon som sökt och blivit avslag direkt på SKÄRMEN ?

Har fortfarande inte fått betalt av en arbetsgivare (skulle fått lön 20 dec av dem) och jag hade verkligen behövt pengarna. Har knappt någon mat hemma och pengarna är slut. Jag har kontrakt som jag skrivit hos dem att jag har två veckor uppsägningstid och rätt till lön men dem bara ignorerar mig och jag är rädd för chefen där. Vart kan jag anmäla detta för att gå vidare och är det ens värt ? Rör sig om ett par tusen kronor som jag inte fått :/

Har fortfarande inte fått betalt av en arbetsgivare (skulle fått lön 20 dec av dem) och jag hade verkligen behövt pengarna. Har knappt någon mat hemma och pengarna är slut. Jag har kontrakt som jag skrivit hos dem att jag har två veckor uppsägningstid och rätt till lön men dem bara ignorerar mig och jag är rädd för chefen där. Vart kan jag anmäla detta för att gå vidare och är det ens värt ? Rör sig om ett par tusen kronor som jag inte fått :/
Är du med i nåt fack? Isf kan de ta kontakt med chefen. Klart det är värt, de måste ju få sig en pungspark om de skiter i att betala ut din lön! Förstår att det är läskigt men du har rätten på din sida! Stå på dig!

Det kanske är en skitskum fråga/grej, men om nån av er varit sugna på att testa pfc-kortet så har jag möjlighet att skicka en värvningslänk där både jag och den jag värvar får 50kr var. Jag har inte så många att värva men om nån här är sugen så är det ju en win win :)

Är du med i nåt fack? Isf kan de ta kontakt med chefen. Klart det är värt, de måste ju få sig en pungspark om de skiter i att betala ut din lön! Förstår att det är läskigt men du har rätten på din sida! Stå på dig!

Nej jag är ju inte det trots att jag jobbat inom restaurangbranschen i så många år :/
Jag fick kontakt med en person som är någon slags lägre chef där och hon sa att hon skulle prata med chefen men har inte hänt något alls. Hon ignorerar mig totalt mär jag försöker få tag på henne också.

Nej jag är ju inte det trots att jag jobbat inom restaurangbranschen i så många år :/
Jag fick kontakt med en person som är någon slags lägre chef där och hon sa att hon skulle prata med chefen men har inte hänt något alls. Hon ignorerar mig totalt mär jag försöker få tag på henne också.
Arbetsmiljöverket har jurister man kan ringa och rådfråga gratis, testa ring dem imorgon!

Det kanske är en skitskum fråga/grej, men om nån av er varit sugna på att testa pfc-kortet så har jag möjlighet att skicka en värvningslänk där både jag och den jag värvar får 50kr var. Jag har inte så många att värva men om nån här är sugen så är det ju en win win :)
Glömde säga att min länk är anonym åt bägge hållen vad jag kan se, jag ser iaf inget om vem som värvade mig och det står inga uppgifter om mig i länken heller. Kortet kräver ingen upplysning för det är debitkort och alltså ingen kredit eller liknande. Ni kan ju skicka ett meddelande till mig om ni är intresserade

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp