- Meddelanden
- 31 503
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Hjälpte inget vidare tydligen
Jag gillar Fågelbacken och Rörsjöholm. Tycker även att Riseberga har mysiga kvarter och hus.
Menade såklart Rönneholm...Jag antar du menar Rörsjöstaden? Vackra fastigheter och superfina lägenheter, men icke ett ”bra” boendeområde för småbarnsföräldrar !
Fick någon sorts kallelse/inbjudande till en konferens som hålls i Malmö, måste ge besked nu till veckan. Lutar åt att jag struntar i det, dels för att jag inte uppskattar att åka tåg, dels för att jag är rädd för stan.. Verkar ju vara typ en chans på 3 att man blir skjuten.

I’m still alive & kickin’
och så även allas vår bästa @Terry_ !!Fick någon sorts kallelse/inbjudande till en konferens som hålls i Malmö, måste ge besked nu till veckan. Lutar åt att jag struntar i det, dels för att jag inte uppskattar att åka tåg, dels för att jag är rädd för stan.. Verkar ju vara typ en chans på 3 att man blir skjuten.
Fick någon sorts kallelse/inbjudande till en konferens som hålls i Malmö, måste ge besked nu till veckan. Lutar åt att jag struntar i det, dels för att jag inte uppskattar att åka tåg, dels för att jag är rädd för stan.. Verkar ju vara typ en chans på 3 att man blir skjuten.
Kom ner för fan så tar vi en kall!