Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Absolut inte. Men att kalla folk med annan härkomst för diverse fula saker och be afroamerikaner att "åka tillbaka där de kom ifrån" är definitivt rasistiskt i mina ögon.

Spot on! Stor skillnad att vilja sitt land väl och behandla och bemöta andra illa endast pga nationalitet/religion/hudfärg eller kalla vissa nationaliteter för diverse mindre smickrande ord.

Sverige kan nog vara världens mest polariserade land, verkar inte finnas någon mitten längre.

Det är kanske inte så märkligt med tanke på hur samhället fungerar... :oops:

Ja, inte är det optimalt just nu. Allt är inte hemskt och kaos heller. Önskar dock att partierna kunde samarbeta liiite bättre kring de frågor de ändå till viss del är eniga om och där det är stökigt och dåligt just nu. Landet före jaget.

Det är fördjävligt faktiskt, klyftorna ökar hela tiden och politikerna jamsar runt med skygglappar och fjantar sig utan att göra något åt problemen.

Jag är definitivt "vänsterlagd", men nu är partierna antingen i någon bisarr mitten-kluster eller så är de lite mer extrema på var sin skala. Och inte kan de föra sig heller. Det är som att titta på någon dålig dokusåpa där syftet är att kasta paj på varandra.

Det är fördjävligt faktiskt, klyftorna ökar hela tiden och politikerna jamsar runt med skygglappar och fjantar sig utan att göra något åt problemen.

Jag är definitivt "vänsterlagd", men nu är partierna antingen i någon bisarr mitten-kluster eller så är de lite mer extrema på var sin skala. Och inte kan de föra sig heller. Det är som att titta på någon dålig dokusåpa där syftet är att kasta paj på varandra.

Just uppförandet har de senaste åren eskalerat. Att titta på debatter är ett skämt, högstadielever kan föra en bättre debatt. Alla partier förutom ett kommer gå som förlorare ur detta, och det är ingen utveckling jag önskar även om de förtjänar det för lärdomens skull. The hard way liksom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp