Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hej allihop
Någon här som haft magsår o gått på antibiotika i en vecka, o sedan fått lämna in ett nytt rör(avföring) där det visar att bakterierna är kvar.? O sedan fått remiss till gastroskopi?

Är livrädd för vad det kan vara. Är en nojjig kvinna annars. Har dock gjort koloskopi för 7 år sen (betalat ur egen ficka 7k) visade inget. Frågade läkarn här i gbg vad magsår kan kma ifrån. O då svara han att det kan vad som helst... Men att jag bsra har "otur".... Frågar man sköterska så kan det va mat medicin etc...

Betala för en koloskopi lät knepigt.

Envist magsår bara kanske. Annars om du googlar har du säkert en väldig massa diagnostips.

God mörgon. Tips på vart man kan köpa en kvalite säng som inte är för dyr? Den jag har nu har gett sig helt o tar stryk på min rygg. Vaknar med smärta varje dag

Tipsa gärna

God mörgon. Tips på vart man kan köpa en kvalite säng som inte är för dyr? Den jag har nu har gett sig helt o tar stryk på min rygg. Vaknar med smärta varje dag

Tipsa gärna

Vi köpte en på IKEA till dottern som är riktigt riktigt bra.
Hemfjället.

En del av skäligheten är brytpunkter och att inte skuldsätta sig mer. Att handla på kredit direkt efter inledande är ett medvetet val att precis skuldsätta sig mer (även om han påstår att den blir slutbetald och är en engångshändelse)

Det är definitivt ett sätt att riskera sitt inledande. Även om TR gick på personens linje denna gång så är det inget att rekommendera.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp