Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Är de idag kravbreven skickas ut från Skatteverket om man hade förfallodatum 14 juli på restskatten?

På fredag får jag 37år gammal träffa en läkare och en psykolog som ska ge mig en ADHD diagnos.

I 36år har jag aldrig ens träffat en psykolog, tills jag började min utredning.
Vet inte hur jag ska förhålla mig till det riktigt även om många bitar faller på plats, känns det även förjävligt att jag inte fått hjälp tidigare.

Men har man jobb, familj och aldrig haft med psyk att göra, så får man sällan hjälp. Märkligt ändå, att man ska behöva krascha helt innan man kan få hjälp.

Som att gå runt utan ett ben hela livet, men förväntas kunna springa som de med två ben.
Men det är först när man förlorat hela kroppen som man får hjälp och någon ser att "aha du saknar ett ben..." märkligt.

Jag har svårt att förstå resonemanget i artikeln. Det är märkligt att någon tar ett snabblån när man samtidigt kan swisha så pass stora summor.

Jag har svårt att förstå resonemanget i artikeln. Det är märkligt att någon tar ett snabblån när man samtidigt kan swisha så pass stora summor.
Speciellt snabbt verkar det inte heller ha gått, swishat flera gånger under några veckors tid...

Älskar när moderatorboten ändrar text till något helt annat än det man skrev

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp