Men är inte siffrorna i denna artikel bara tagna ur luften? Det står att 50.000 blev beviljad skuldsanering förra året.Är absolut noll förvånad. Iaf efter saneringen
Då tycker jag dom ska skriva att vår uppskattning är att totalt 50000 hade skuldsanering förra året. Inte att 50000 blev beviljade förra året.Siffrorna från 24 är inte offentliga ännu vad jag vet utan om ett par veckor.
Möjligen kanske dom tutat ihop att det är 50000 som har skuldsanering, det kanske skulle kunna stämma?
Skuldsanering och utmätning (av något slag) samtidigt vore nog spiken i kistan…Då tycker jag dom ska skriva att vår uppskattning är att totalt 50000 hade skuldsanering förra året. Inte att 50000 blev beviljade förra året.
Så vet inte riktigt hur sanningsenligt man ska tolka siffrorna i artikeln heller att 25% av alla som har skuldsanering blir utmätta under skuldsaneringen.
Du får ringa Sverige radio och bed om rätta till.Då tycker jag dom ska skriva att vår uppskattning är att totalt 50000 hade skuldsanering förra året. Inte att 50000 blev beviljade förra året.
Så vet inte riktigt hur sanningsenligt man ska tolka siffrorna i artikeln heller att 25% av alla som har skuldsanering blir utmätta under skuldsaneringen.
Ja, där skulle nog energin gå ur mig också.Skuldsanering och utmätning (av något slag) samtidigt vore nog spiken i kistan…
Ja, det är det kanske för vissa… så sluta vara så näsvis !Du får ringa Sverige radio och bed om rätta till.
Det lät lite högt men jag skulle inte bli förvånad om det stämmer. Betala bilskatt, trängselskatt, kvarskatt, elräkning, mobilräkning och annat är komplicerade saker.
Trafikförsäkringen för påställda fordon ska vi inte glömma bort, det är särdeles svårt.Du får ringa Sverige radio och bed om rätta till.
Det lät lite högt men jag skulle inte bli förvånad om det stämmer. Betala bilskatt, trängselskatt, kvarskatt, elräkning, mobilräkning och annat är komplicerade saker.