Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Vilket jävla U-land USA är alltså. Såg Confessions tape på Netflix nu. Rättssystemet där borta är ju helt åt helvete.

Vilket jävla U-land USA är alltså. Såg Confessions tape på Netflix nu. Rättssystemet där borta är ju helt åt helvete.

Ja man måste sätta dit någon så inte statistiken på olösta brott ser dålig ut :confused:

Om du bara visste hur mycket ångest jag har än idag över att jag lämnade detta underbara land där jag bodde i 10 år... För mig var USA best years E V E R !!

Om du bara visste hur mycket ångest jag har än idag över att jag lämnade detta underbara land där jag bodde i 10 år... För mig var USA best years E V E R !!

Sverige är väl spännande? :p Jul en gång om året, vägkrogar, camping och midsommar med regn :)

Det beror vad man jämför med. Jämför man med Sverige som börjar likna Iraq så förstår jag.

Men tänk att ha ett hus i Toscana i Italien med havsutsikt där man vaknar med en macchiato varje morgon, åter gott och lyssnar på Eros Ramazotti. Uh svårslaget!

Det beror vad man jämför med. Jämför man med Sverige som börjar likna Iraq så förstår jag.

Men tänk att ha ett hus i Toscana i Italien med havsutsikt där man vaknar med en macchiato varje morgon, åter gott och lyssnar på Eros Ramazotti. Uh svårslaget!

Nja... för mig finns inget bättre än Palm Beach, Florida & sen ta caben ner till Key West...

Skulle vilja åka till Florida en dag efter att ha plöjt igenom serien Dexter.
Den utspelar sig just där.
Fint väder, stränder, mycket cuba libre!

I så fall beordras. Jag är inte jätteintresserad av att frivilligt bryta semester för att genomföra avhysningar och liknande.

Och så blev det.. Det var för många avhysningar så jag får åka in i morgon och verkställa, den längst bort från kontoret dessutom. Hade ju semester i 2 dagar, så man ska väl inte klaga :rolleyes:

Och så blev det.. Det var för många avhysningar så jag får åka in i morgon och verkställa, den längst bort från kontoret dessutom. Hade ju semester i 2 dagar, så man ska väl inte klaga :rolleyes:

Nu sitter alla på forumet svettiga och hoppas det inte är hem till dom. :D

Nu sitter alla på forumet svettiga och hoppas det inte är hem till dom. :D

Det är nog ingen fara. Det görs en extra omgång delgivning innan det verkställs. Det går lite enklare att spika i det läget, men man har åtminstone med säkerhet fått ett brev i hallen om vad som är på gång. Oftast har vi fått tag i dom per telefon, direkt eller sökt via jobbet eller liknande. Jag tror jag har verkställt 1 avhysning bara där personen verkade ganska genuint förvånad över att vi stod i lägenheten.
Denna fick jag överlämnad av kollegor, så jag vet att allt förjobb är klart, jag vet att personen/personerna vet om att det är i morgon, så det är bara själva verkställandet och protokollförande som ska göras.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp