Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Undrar om jag kan ha ngn nytta i livet av mina nya färdigheter jag utvecklat, som t ex när jag öppnar brevlådan och plockar upp ett brev från kfm och direkt kan avgöra bara genom att hålla brevet i handen om det är ett nytt föreläggande eller "bara" en påminnelse... ;)

Undrar om jag kan ha ngn nytta i livet av mina nya färdigheter jag utvecklat, som t ex när jag öppnar brevlådan och plockar upp ett brev från kfm och direkt kan avgöra bara genom att hålla brevet i handen om det är ett nytt föreläggande eller "bara" en påminnelse... ;)

Medium!

Tänk vad lätt jobb om man skulle sia om framtiden för spelare med frågor som "kommer jag bli rik av det här"... och så kollar man i sin spåkula och tarotkorten och säger "nej, tyvärr, det är bara jag och spelbolagen, det blir 600 kr tack!"

Tänk vad lätt jobb om man skulle sia om framtiden för spelare med frågor som "kommer jag bli rik av det här"... och så kollar man i sin spåkula och tarotkorten och säger "nej, tyvärr, det är bara jag och spelbolagen, det blir 600 kr tack!"
Den har Zlatan redan tagit

Idag går ja officiellt på semester...YAY, men är tillbaks på jobbet redan på måndag... :( De kallar ja maraton semester :eek: !!
Ikväll firas det med ett par Aperol med goa vänner i underbart sommar väder...

Cheers to yaa ALL !!! :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp