Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Kunde inte läsa, betalvägg.
Vad exakt omfattas av skuldsanering?
Då kvinnan fått en skuldsanering hos Kronofogden behöver hon inte betala tillbaka hela beloppet. Istället för 379 317 kronor blir hon skyldig Försäkringskassan 297 324 kronor.

Jag gissar att hon fått inledande mitt under den period som är fel, då ingick det som utbetalats fel innan inledandet..

Snarare 25-27000 i månaden för att undvika kfm..

Då kvinnan fått en skuldsanering hos Kronofogden behöver hon inte betala tillbaka hela beloppet. Istället för 379 317 kronor blir hon skyldig Försäkringskassan 297 324 kronor.

Jag gissar att hon fått inledande mitt under den period som är fel, då ingick det som utbetalats fel innan inledandet..
Helt makalöst, hur f*n kan en utbetalning som är bedräglig omfattas av skuldsanering?

Helt makalöst, hur f*n kan en utbetalning som är bedräglig omfattas av skuldsanering?
Det är väl så enkelt att skulder som uppstår innan inledandet omfattas även om dom inte var kända.
Man kan köra på lite bedrägerier in i det sista, få skuldsanering beviljad och brottsoffren får glädjas över att hjälpa personen till ett skuldfritt liv.

Hur får man snabbast reda på om man fått betalningsanmärkning/utslag om man inte prenumererar på minuc och liknande tjänster?

KFM visste nog inte vad beloppet hon skulle betala Försäkringskassan gällde och dom (FK) hade säkert inga invändningar i processen.

Hur får man snabbast reda på om man fått betalningsanmärkning/utslag om man inte prenumererar på minuc och liknande tjänster?
Kan man inte se de på kronofogdens hemsida ? Om man loggar in.

KFM visste nog inte vad beloppet hon skulle betala Försäkringskassan gällde och dom (FK) hade säkert inga invändningar i processen.
Nej det visste inte kfm. Inte fk heller. Inte någon annan heller, eftersom dom verkar kommit på fusket efter hon fått skuldsanering.
En skuld som ingen vet om blir det ju svårt att invända i skuldsaneringen om

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp