Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Man säger ju dom i alla lägen, känns konstigt att säga dem. Men skriftspråket har inte följt med.
Hälsningar Dom som fick en dom av dom
Och när man läser ”dem” högt så säger man ju ”dom”.

Men ”dom” är inte okey i skrift? Jag är för gammal. Jag skriver fortfarande sig, dig och mig.

Men ”dom” är inte okey i skrift? Jag är för gammal. Jag skriver fortfarande sig, dig och mig.
Jag skriver de och dem. Men märker att ungdomar skriver dom och har även sett dom i nyhetstexter så jag tror det är tidsfråga innan skriftspråket ändras så att dom blir accepterat.

Senast ändrad:
Det har blivit accepterat och enligt min åsikt är det bättre att skriva dom om man inte kan skilja på de och dem.

;)Jag skriver de och dem. Men märker att ungdomar skriver dom och har även sätt dom i nyhetstexter så jag tror det är tidsfråga innan skriftspråket ändras så att dom blir accepterat.
Jag har sett att det är ganska lätt att stava fel!

Fick se detta klipp.
Finns flera Lars kan jag tillägga och denna är inte jag.
En skaplig genomgång av utmätningsordningen.

En fråga,

När folk släpper sina lån & krediter till inkasso, vad är någon form utav standard för inkassobolagen att betala banken man är skyldig?

Är väldigt nyfiken på det.

T.e.x. hamnar ett lån hos ICA-Banken på 300.000 hos Intrum (Inkasso) - Hur mycket tror ni att Intrum betalar ICA-banken för det lånet?

Talar man om 10% eller närmare 50% eller rentav uppåt 80-90%?

Jag är väl medveten om att det varierar utav en rad faktorer men misstänker det finns någon form utav standard i vilket spann det brukar ligga.

Någon som har inblick?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp